مزایای بازاریابی حسی
ژانویه 4, 2015
جنبه‌ها و ابعاد مدیریت منابع انسانی الکترونیک
ژانویه 4, 2015

بازاریابی حسی فرآیند شناسایی و تامین نیازها و علایق مشتری به روشی سود اور است تا آنها را درگیر ارتباطات دو جانبه ای کند که شخصیت برند ها را به زندگی اورده و برای مشتریان هدف ارزش افزوده ایجاد کند.بازاریابی حسی یک متدولوژی یکپارچه است که همیشه برای مشتریان هدف از طریق بازاریابی برند-مرتبط ارزش می آفریند و انها را در علاقه و خواست خود نسبت به برند درگیر می دارد.کمپین بازاریابی حسی مبتنی بر یک ایده بزرگ ساخته می شود که می بایست به ارتباطی دو جانبه بین برند و مشتری هدف در زمان واقعی وبدون درنگ منجر شود تا بتواند یک تجربه زنده برند را فراهم کند.بازاریابی حسی یک یک کانال مستقل است تا یک متدولوژی.دیگر کانال های بازاریابی حسی که انتخاب و با ایده بزرگ یکپارچه می شوند کانال های تقویتی به حساب می آیند که تاثیر گذاری این ایده بزرگ را افزایش می دهند.

کانالهای تقویت کننده :

تبلیغات + دیجیتال + پخش زنده + روابط عمومی = ایده بزرگ تجربه زنده برند

TMRG
گروه تحقیقاتی طلوع با هدف ارائه آموزش و مشاوره با روش های نوین در زمینه رشته های علوم انسانی، علوم پایه و رشته های فنی و مهندسی پایه گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.