در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه بازاریابی بپردازیم:
- ارتباط تکامل یافته بازاریابی و اجری نشان و مارکها در میدان محصولات OTC یا ( محصولات قانونی و مجاز).
- Implementation of Integrated Marketing Communication on Market Performance of Brands in the Field of OTC Products.
- مدلی که تأثیر تلاش آمیخته بازاریابی را بر روی تصویر شرکت در اقتباس از نام تجاری بر روی بخش نرم افزار IT بررسی می کند.
- A model to investigate the influence of marketing-mix efforts and corporate image on brand equity in the IT software sector.
- استفاده از معیارهای بازاریابی پیش بینی و پیامدهای آن برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM).
- Marketing metrics’ usage: Its predictors and implications for customer relationship management.
- تاثیرات استراتژی بازاریابی رابطه مند و هزینه ی تراکنش بررضایت مشتری ریسک درک شده و وفاداری مشتری.
- The influences of relationship marketing strategy and transaction cost on customer satisfaction, perceived risk, and customer loyalty.
- تاثیر علامت های تجاری برچسب خصوصی بر روی وفاداری مشتری و سودآوری رده محصول.
- The impact of private label brands on customer loyalty and product category profitability.
- تاثیر برچسب در قصد خرید مصرف کننده کاربرد بر روی محصولات غذایی.
- The Impact of Label Perception on the Consumer’s Purchase Intention: An application on food products.
- تأثیر رویکرد بازار بر توسعه قابلیت های رابطه ای و خروجی های عملکردی: مطالعه موردی سازمان های صنعتی روسیه.
- The impact of market orientation on the development of relational capabilities and performance outcomes: The case of Russian industrial firms.
- تناسب بین استراتژی محصول بازار و مدل کسب و کار :عواقب این مسئله بر عملکرد شرکت.
- The fit between product market strategy and business model: implications for firm performance.
- تاثیر ویژگی های پاداش های هم تراز و مدیریت ارشد روی تضاد در همکاری بین فروش و بازاریابی.
- The impact of aligned rewards and senior manager attitudes on conflict and collaboration between sales and marketing.
- تاثیرات کیفیت روابط و موانع تعویضی بر روی وفاداری مشتری.
- The effects of relationship quality and switching barriers on customer loyalty.
- تأثیر تنوع کانال هاي توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش و وفاداری برند در بازار کره جنوبی.
- The effect of distributi on channel diversification of foreign luxu ry fashi on brands on consumers’ brand value and loyalty in the Korean market.
- عملکردها و کارکردهاي بازاريابي مشتري مدار – تحت تاثير قراردادن مرجع هاي مشتري بعنوان سرمايه هاي بازاريابي.
- Practices and functions of customer reference marketing — Leveraging customer references as marketing assets.
- سرعت يا كيفيت چگونگی اثرگذاری ترتيب ورود فرآورده به بازار بر ارتباط بین گرايش بازار و كارآيي فرآورده هاي جديد.
- Speed or quality? How the order of market entry influences the relationship between market orientation and new product performance.
- بازاریابی استراتژیک موسسات آموزشی ارشد و برتر: طرح های مشارکتی و مراکز کارگشایی.
- Strategic marketing of further and higher educational institutions: partnership arrangements and centres of entrepreneurship.
- اثرات نقش نژادی در فرایند تصمیم گیری مصرف کننده از خرده فروشی در خانوارهای والدین مجرد.
- The effects of role strain on the consumer decision process for groceries in single-parent households.
- تاثیر استفاده از اینترنت بر بازاریابی تجاری به تجاری.
- The Impact of Internet Use on Business-to-Business Marketing.
- عملکرد اجراي استراتژي بازاريابي صادرات ، قابليت بازاريابي صادرات ، صادرات و سرمايه گذاري.
- Export marketing strategy implementation, export marketing capabilities, and export venture performance.
- تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند) در صفحات فیس بوک رستوران ها – حداکثر کردن مزایا مصرف کننده و مشارکت فعال.
- Enhancing consumer–brand relationships on restaurant Facebook fan pages: Maximizing consumer benefits and increasing active participation.
- تاثیر کشور مبداء و برند بر تصمیمات مصرف کننده برای خرید محصولات لوکس.
- Brand and country-of-origin effect on consumers’ decision to purchase luxury products.
- بررسی تاثیر عدم قطعیت در بازاریابی عناصر استراتژی ترکیبی در ظهور کسب و کار تا بازار صادرات کسب و کار.
- Examining the influence of uncertainty on marketing mix strategy elements in emerging business to business export-markets.
- بررسی نقش تبلیغات و مشوق های فروش در ایجاد تساوی نام تجاری.
- Examining the role of advertising and sales promotions in brand equity creation.
- بکارگیری موثر ساختار برند از طریق مزیت رقابتی پایدار، استراتژی بازاریابی و تصویر شرکت.
- Effective employment brand equity through sustainable competitive advantage, marketing strategy, and corporate image.
- تاثیر تبلیغات آنلاین بر فروش خودروهای پروتون در میان اتباع خارجی در کشور مالزی.
- The Impact of Online Advertising on Proton Sales among Expatriates in Malaysia.
- ارزش ویژه نام تجاری (برند) و عوامل تشدید ارزیابی شکست نوآوری محصول: دیدگاه اثر ارتباطات.
- Brand equity and the exacerbating factors of product innovation failure evaluations: A communication effect perspective.
- آزمودن تأثیر عدم اطمینان بر عناصر استراتژی آمیخته بازاریابی در ظهور کسب و کار بر بازارهای صادرات کسب و کار.
- Examining the influence of uncertainty on marketing mix strategy elements in emerging business to business export-markets.
- احساس گناه پس از خرید برای خود :بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید.
- Self-gifting guilt: an examination of self-gifting motivations and post-purchase regret.
- عوامل تاثیر گذار بر نگرش و علاقه مصرف کنندگان به خرید برندهای تقلبی لوکس در کشور اندونزی.
- Factors Influencing Attitudes and Intention to Purchase Counterfeit Luxury Brands among Indonesian Consumers.
- بررسی ویژگیهای برندهای با ارزش منطقه ای (مطالعه موردی : شامپاین فرانسه).
- Characteristics of strong territorial brands: The case of champagne.
برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.