برند، احساس باطنی شخص درباره ی یک محصول، خدمت یا شرکت است. آن چیزی نیست که شما می گویید، چیزی است که آنها می گویند آن است.
برندینگ فرآیند پیوند استراتژی خوب و موفق با خلاقیت خوب و موفق است. برندینگ فرایند پیوند استراتژی خوب و موفق با خلاقیت ضعیف، استراتژی ضعیف با خلاقیت خوب و موفق، یا استراتژی ضعیف با خلاقیت ضعیف نیست.
بنیان و اساس برند، اعتماد است. وقتی که انتظارت مشتریان به طور موافق و بدون تناقض به وسیلهی تجربیات آنها برآورده یا فراهم شود، مشتریان به برند شما اعتماد می کنند.
جامعه ي مدرن، از لحاظ اطلاعات غنی و از لحاظ زمان فقیر است. ارزش برند شما با نسبت مستقیم به اینکه مشتریان با چه سرعت و سهولتی می توانند به پیشنهاد شما پاسخ مثبت دهند، رشد می کند.
مردم، تصمیمات خرید خود را به جای ویژگی ها، مزایا و قیمت بیشتر، بر اساس نشانه ها و علائم نمادین قرار می دهند. اطمینان حاصل کنید نمادهای شما گیرا و جذاب هستند.
فقط یک رقیب می تواند ارزانفروش ترین باشد؛ دیگران باید از فرایند برندینگ استفاده کنند. هر چه برند قویتر باشد، حاشیه ي سود بیشتر خواهد داشت.
برند پر جذبه، محصول، خدمت یا شرکتی است که مردم باور دارند برای آن جانشینی وجود ندارد. هر برندی میتواند پر جذبه باشد، حتی برند شما.