در این بخش قصد داریم به ارائه حیطه های پژوهشی در زمینه رشته مدیریت بپردازیم:
بازاریابی شبکه اجتماعی:
- هشت چالش رسانه های اجتماعی برای مدیران بازاریابی
- نقش بازاریابی رسانه اجتماعی در توسعه برندهای لوکس و رفتار مصرف کننده
- استراتژی رسانه های اجتماعی بالادستی: رویکرد ارتباطات بازاریابی جامع
- اثر عملکردی رسانه های اجتماعی در صنعت خرده فروشی های زنجیره ای
- نقش بازاریابی رسانه های دیجیتال در رفتار مصرف کنندگان
- مولفه های بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی: رویکرد جامع
پذیرش فناوری، کیفیت وب سایت، ارزش برند وب سایت:
- اثر طراحی، محتوا و عناصر بصری وب سایت بر آزردگی مشتریان آنلاین
- نقش ارزش های خرید آنلاین بر اعتماد، وفاداری و ارزش برند وب سایت
- نقش شاخص های کیفی و ویژگی های فنی فروشگاه های اینترنتی در خلق تمایل به خرید در کاربران
- بررسی عوامل اثر گذار بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط کاربران با رویکرد اجتماعی-شناختی
- عوامل موثر بر تطابق با فناوری های نوین بانکی با نقش میانجی اعتماد
رفتار شهروندی:
- بررسی نقش میانجی عدالت ادراک شده در رابطه میان مربی گری در سازمان و رفتار شهروندی کارکنان
- نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه میان مدیریت برند داخلی و رفتار شهروندی سازمانی
برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.