در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه بازرگانی بین الملل بپردازیم:
- تاثير هماهنگي استراتژي هاي بازاريابي بين الملل با ابعاد محيطي سازمان (هماهنگي بيروني) و زيرسيستمهاي بازاريابي بين الملل (هماهنگي دروني) بر عملكرد صادراتي شركتهاي صادر كننده نفت.
- ارزيابي عوامل تاثيرگذار برانتخاب استراتژي استاندارد سازي يا تعديل درشركتهاي نفتی.
- اولويت بازارهاي صادراتي صنعت(نفت) بااستفاده ازروشهاي تصميم گيري چندمعياره.
- بررسي تاثير بكارگيري اصول نوين بازاريابي در افزايش ميزان صادرات(نفت) ايران.
- بررسي تاثيرات نوآوري در بين المللي كردن كسب و كارهاي كوچك و متوسط در حوزه نفتی.
- بررسي تكنيكها و اصول بازاريابي الكترونيكي با تاكيد برنقش اينترنت دربازاريابي اينترنتي.
- بررسي عوامل موثر بر موفقيت در بازاريابي اينترنتي بين المللي شركت هاي نفتی در ايران.
- بررسي قابليت عمليات و استراتژي تنوع بين المللي بر عملكرد مالي شركت ها نفتی با استفاده از ديدگاه منابع محور.
- بررسي موانع بازاريابي در صادرات نفت بر اساس دو مدل بين المللي آپسالا و جهاني زادها در كسب و كارهاي كوچك و متوسط.
- شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی شرکت های نفتی.
- بررسی نقش و تاثیر علامت تجاری در بنگاههای فعال در بازرگانی بین المللی در حوزه صنعت نفت.
- بررسی تاثیر استراتژی های سیستم بازاریابی بین الملل بر عملکرد صادارتی شرکتهای نفتی از طریق نقاط مرجع استراتژیک.
برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.
کلمات کلیدی: بانک موضوع پایان نامه بازرگانی بین الملل ,بانک موضوعات پایان نامه بازرگانی بین الملل , موضوع پایان نامه بازرگانی بین الملل ,موضوع جدید پایان نامه بازرگانی بین الملل ,موضوعات پایان نامه بازرگانی بین الملل , موضوعات جدید پایان نامه بازرگانی بین الملل,بانک موضوع پایان نامه مدیریت ,بانک موضوعات پایان نامه مدیریت , موضوع پایان نامه مدیریت ,موضوع جدید پایان نامه مدیریت ,موضوعات پایان نامه مدیریت , موضوعات جدید پایان نامه مدیریت.