در این بخش قصد داریم به ارائه حیطه های پژوهشی در زمینه رشته مدیریت بپردازیم:
کارآفرینی سازمانی:
- محرک های کارآفرینی بین المللی سازمانی: پاداش مدیران عالی و مکانیسم های نظارتی
- نقش گرایشات کارآفرینانه و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد سازمان- اثر میانجی رقابت در صنعت
- توسعه قابلیت های نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط از طریق کارآفرینی و سرمایه های رابطه محور
- اثر ویژگی های مدیران عالی سازمان بر توسعه کارآفرینی سازمانی
- محرک های جهانی شدن در شرکت های کوچک و متوسط چینی: اثرات متقابل کارآفرینی بین المللی، وابستگی های درون شبکه و موضوع مالکیت
مدیریت آموزشی:
- اثر کیفیت خدمات اطلاعاتی و سهولت کاربری بر رضایت استفاده کنندگان از سیستم های آموزش از راه دور
- اثر ترجیحات کاربران بر سهولت اجرای آموزش های برخط در محیط کار
- بررسی عوامل موثر بر آگاهی و ادراک دانشجویان نسبت به سیستم های آموزش مبتنی بر تلفن همراه
- اثر چشم انداز زمانی و رویکردهای یادگیری دانشجویان بر موفقیت تحصیلی آنها
مدیریت دانش:
- اثر شبکه روابط اجتماعی غیر رسمی در سازمان بر مدیریت دانش سازمانی
- عوامل موثر بر موفقیت پیاده سازی سیستم مدیریت دانش
- اثر اشتراک دانش و فرآیند کسب و کار بر عملکرد سازمان – رویکرد مقایسه کیفی-فازی
- اثر مدیریت دانش بر نتایج کلیدی کسب و کار در شرکت بزرگ و کوچک و متوسط – رویکرد تحلیل گروهی
سبک رهبری:
- بررسی اثر سبک رهبری تحول گرا و تعاملی بر کیفیت ایده پردازی در سازمان
مدیریت روابط با مشتریان CRM:
- شناسایی پیش نیازهای تطابق با سیستم های سی آر ام اجتماعی در شرکت های دانش بنیان
- ارزیابی اثر پیاده سازی سیستم های سی آر ام بر سودآوری شرکت های دارویی
- ارزیابی اثرات سیستم های سی آر ام موبایلی بر عملکرد کارکنان سازمان
- بررسی متغیر های فرهنگی اثرگذار بر موفقیت پیاده سازی سیستم های سی آر ام در صنعت هتلداری
- بررسی نقش میانجی کیفیت روابط در رابطه میان مدیریت روابط با مشتریان و رضایت مشتری
برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.