در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه اقتصاد بپردازیم:
- بررسی راهکارهای ارتقاء فرهنگ بازاريابی و مشتری مداری بانک توسط مسئولين شعبه ها.
- طراحی الگوی رفتاری بومی مسئولين باجه ها مبتنی بر CRM.
- بررسي عوامل موثر بر موفقيت فروش خدمات نوين به مشتريان توسط کارکنان شعب.
- بررسي امکان طراحي خدمات نوين بانکي براي مناطق سنينشين کشور.
- بررسي راهكارهاي ارتقاء تبليغات درون شعبهاي.
- طراحي و تدوين برنامه بازاريابي مستقيم و آنلاين (Direct Marketing) خدمات بانکي.
- طراحي نظام جامع مديريت ارتباطات بازاريابي ويژه کودکان و نوجوانان.
- مطالعه تطبيقي خدمات بانکهاي معتبر دنيا ويژه کودکان و نوجوانان.
- شناخت عادات رسانه اي گروههاي کودک و نوجوان و تدوين استراتژي رسانه براي آنها.
- شناسايي نيازها و انتظارات بانکي بازنشسته ها و کهنسالان و طراحي راهکارهاي جذب آنها.
- شناسايي شاخص هاي کمي وفاداري مشتريان بانک و ارائه الگويي مناسب براي اندازه گيري و سنجش آن.
- تدوين برنامه بازاريابي مناسبتي (Event Marketing) براي خدمات بانك.
- شناسايي و معرفی فرصتهای مشارکت بانک و دستگاههای اجرايي استان ها با هدف توسعه منابع پايدار.
- بررسی بازارهای نو در استان ها جهت حضور بانک با هدف افزايش سهم از بازار.
- معرفی الگوی مناسب برای ارتقاء جذابيت حسابهای جاری (سنتی- الکترونيکی) بانک.
- تدوين استاندارد مشخص براي اجرای بازاريابي تك به تك.
- بررسی پتانسيل، جذابيت و ويژگيهای بازارهای هدف به منظور انتخاب جذابترين بازارها برای بانک.
- شناخت عادات رسانهای گروه های مختلف مشتريان بانک با هدف تدوين استراتژی رسانه (منطقه ای).
- تعيين عناصر موثر تبليغاتی بانک به تفکيک ابزارهای ترفيعی در تبليغات محيطی.
- شناسايي ترجيحات مشتريان در خصوص كانالهاي پرداخت الكترونيكي و پذيرش آن.
- طراحي و تدوين الگوي بهترين عملکردهاي بازاريابي (Best Practice) در حوزه هاي مختلف خدمات با هدف انتقال تجارب موفق مديريتهاي ستادي و شعب در استانها.
- تدوين شاخصهاي ارزيابي فعاليتهاي بازاريابي بانك در سطح شعب و مديريتها.
- طراحی و تدوین استراتژی های تبلیغات و بازاریابی بانک با نگاه به آینده.
- شناسایی و سنجش جذابیت بازار کسب و کارهای مالی.
- شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری بانک در خارج از کشور.
- شناسایی قابلیتهای بازار forex برای بانک و ارایه راهکارهای عملی جهت پیاده سازی آن.
- انجام مطالعات تطبیقی و تعیین محصولات و خدمات نوین بانکی متناسب با بانکداری اسلامی.
- طراحی و استقرار نظام بهینه تبلیغات.
- طراحی و استقرار نظام ارایه خدمات و محصولات جدید.
- طراحي نظام بازاريابي بانك.
برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.
کلمات کلیدی: بانک موضوع پایان نامه اقتصاد -بانک موضوعات پایان نامه اقتصاد – موضوع پایان نامه اقتصاد -موضوع جدید پایان نامه اقتصاد -موضوعات پایان نامه اقتصاد – موضوعات جدید پایان نامه اقتصاد-بانک موضوع پایان نامه بازاریابی بانکی-بانک موضوعات پایان نامه بازاریابی بانکی– موضوع پایان نامه بازاریابی بانکی-موضوع جدید پایان نامه بازاریابی بانکی-موضوعات پایان نامه بازاریابی بانکی– موضوعات جدید پایان نامه بازاریابی بانکی.
2 Comments
درخواست پایان نامه دکتری را دارم لطفا شرایط را بفرمایید
با سلام
پیغام شما دریافت شد. جهت دریافت مشاوره (در ساعت اداری) با شماره های ارائه شده در سایت تماس بگیرید.
http://www.tmrg.ir/?page_id=877
با تشکر