در این بخش قصد داریم به ارائه حیطه های پژوهشی در زمینه رشته مدیریت بپردازیم:
ارزش مشتری:
- نقش رفتار مشارکت مشتری در خلق مشترک ارزش، رضایت و وفاداری
- بررسی نقش گوش دادن به ندای مشتریان و کارکنان در تقویت بازارمحوری در شرکت
- نقش انتظارات مشتری در خلق نوآوری محصول و ارزش طول عمر مشتری با نقش میانجی استراتژی تبلیغات
استراتژی صادرات:
- نقش انگیزش مدیران در توسعه بازارهای صادراتی در شرکت های کوچک و متوسط
- مکانیسم های حاکمیت شرکتی در توسعه بازارهای های صادراتی – عوامل و پیامدها
- نوآوری های غیر فنی – عملکرد بازاری در شرکت های صادر کننده در آمریکای جنوبی
استراتژی قیمت گذاری:
- اثرات استراتژی های قیمت گذاری و کیفیت محصول بر عملکرد برند های ملی در بخش خدمات
- نقش میانجی روابط با برند بر انصاف ادراک شده از قیمت در شرکت های کوچک و متوسط خدماتی
- اثر استراتژی های قیمت گذاری بر سودآوری کلی شرکت – مورد مطالعه: صنایع خدماتی
انتقال تکنولوژی:
- انتخاب استراتژی بهینه برای انتقال تکنولوژی با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی
- شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتقال تکنولوژی و دانش با روش های تصمیم گیری چند معیاره
- نقش موسسات واسط در تسهیل انتقال تکنولوژی میان صنعت و دانشگاه
- اثر استراتژی های برون سپاری و انتقال تکنولوژی بر قابلیتها و عملکرد کسب و کار
- نقش مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در استراتژی انتقال فناوری
- استخدام نیروی خارجی به عنوان راهکاری برای انتقال تکنولوژی
بازاریابی بانکی:
- اثر مسئولیت های اجتماعی سازمان بر رفتار مشتری در صنعت بانکداری
- ارائه مدلی از عوامل موثر بر رضایت مشتریان سازمانی (تجاری) بانک ها
- بررسی عوامل موثر بر اعتماد به سیستم بانکی و اثر آن بر خلق وفاداری به بانک
برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.