در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه مدیریت بازرگانی بپردازیم:
- طراحی و تبیین مدل وفاداری مشتری در صنعت بیمه.
- تهیه برنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی خدمات توریسم درمانی.
- بررسی رابطه بین تصویر عناصر بخش برند بر اساس مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری.
- بررسی اثر بازاریابی خیرخواهانه کالاهای مصرفی بر نگرش نسبت به برند و قصد خرید برند.
- بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر توسعه فرهنگ برند در بانک پارسیان.
- تعیین شخصیت برندهای منتخب از طریق کهن الگوها و تبیین نحوه ادراک مصرف کنندگان این برندها.
- بررسی اثرات بازاریابی درونی بر رفتار شهروندی سازمانی و ارتباط آن با کیفیت خدمات.
- آسیب شناسی برنامه بازاریابی هلدینگ سرمایه گذاری پاسارگاد در راستای توسعه صادرات غیرنفتی با استفاده از مدل سه شاخگی.
- شناسایی و تبیین عوامل موفقیت در بازاریابی حرفه ای.
- بررسی بازاریابی مستقیم با رفتار مصرف کنندگان.
- بررسی میزان آمادگی برای پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بورس ؟؟؟ .
- اولویت بندی استراتژی های بازاریابی ترویجی سرویس های ارزش افزوده با استفاده از ارزش دوره عمر مشتری.
- بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتری.
- بررسی تبلیغات دهان به دهان در مدیریت و توسعه گردشگری.
- مدلسازی بازار بخش خصوصی صنعت بیمه ایران با استفاده از تئوری بازی ها.
- ارائه الگوی آمیخته بازاریابی راهبردی در صنعت گردشگری.
- شناسایی و اولویت بندی موانع استراتژی های بازاریابی در صنعت خودرو.
- بررسی رابطه بین هوش رقابتی و اثر بخشی بازاریابی در صنایع تولیدی ؟؟؟ .
- بررسی رابطه بین هوشمندی رقابتی و تصمیم گیری استراتژیک.
- بررسی عوامل موثر بر تعهد و رفتار خریداران در بازاریابی صنعتی.
- انتخاب بهینه ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی.
- طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی.
- تاثير بنيان هاي بازاريابي رابطه مند بر وفاداري مشتريان.
- بررسی میزان تاثیر عوامل محیطی بانکداری الکترونیک بر رفتار مصرف کننده.
- تاثیر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری بر ارزشیابی گردشگران.
- بررسي تأثير تاكتيك هاي بازاريابي ارتباطي بر رفتار خريد در مراکز خرید ؟؟؟ .
- بررسی تاثير ويژگي هاي فردي بر ايجاد هوش بازاريابي در سازمان.
- بررسي ارتباط بين آميخته بازاريابي منتخب وعوامل ايجاد ارزش ويژه برند با استفاده از روش آكر در جهت افزايش سهم بازار.
- تحليل اثربخشي سيستم هاي اطلاعات بازاريابي بر كارآمدي برنامه ريزي استراتژيك.
- بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان.
- ارائه الگویی جهت بررسی رابطه بین بازاریابی حسی و آگاهی از برند مقصد.
- بررسی استفاده از بازاریابی رابطه ای به عنوان راهکاری برای افزایش نرخ موفقیت در پروژه های سیستم های اطلاعاتی.
- نارسايي در ارايه خدمات، استراتژي هاي احيا خدمات و تاثير آنها بر رفتار مصرف كننده.
- بررسی تاثير ويترين گردي در بهبود عملكرد بازاريابي ويروسي و بازاريابي شبكه اي.
- ارائه الگویی جهت پیش بینی میزان صادرات پسته ایران به کمک شبکه عصبی مصنوعی.
برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.
کلمات کلیدی: بانک موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی -بانک موضوعات پایان نامه مدیریت بازرگانی – موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی -موضوع جدید پایان نامه مدیریت بازرگانی -موضوعات پایان نامه مدیریت بازرگانی – موضوعات جدید پایان نامه مدیریت بازرگانی – موضوعات پایان نامه مدیریت-موضوع پایان نامه مدیریت- موضوع جدید پایان نامه مدیریت-موضوعات جدید پایان نامه مدیریت-بانک موضوع پایان نامه مدیریت-بانک موضوعات پایان نامه مدیریت.
2 Comments
باسلام
مقاله موضوع بررسی بازاریابی مستقیم با رفتار مصرف کنندگان. پیشینه نمونه برام بفرست .ممنون میشم
سلام.
لطف کنید جهت دریافت مشاوره با دفتر تماس بگیرید.
موفق باشید.