موضوعات پایان نامه رشته مدیریت
موضوعات پایان نامه مدیریت ورزشی
سپتامبر 3, 2014
موضوعات پایان نامه رشته مدیریت
موضوعات پایان نامه مدیریت رفتار مصرف کننده
سپتامبر 3, 2014
موضوعات پایان نامه رشته مدیریت

موضوعات پایان نامه رشته مدیریت

در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه مدیریت برند و نام و نشان تجاری بپردازیم:

  • بررسی و ارزیابی تأثیر اعتبار برند بر تمایل به تغییر برند و تبلیغات شفاهی مشتریان.
  • بازاریابی برند جهت خلق ارزش برند بر مبنای مدل MCDM ترکیبی DEMATEL و با استفاده بررسی عوامل موثر بر موفقیت برند.
  • بررسی نقش تعدیل گری صفات اخلاقی روی روابط ابعاد شخصیت و رابطه مشتری- برند.
  • ارزش ویژه برند کارفرما: معرفی مدلی جهت ارزش‌گذاری برند در بازار کار.
  • بررسی تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات آرایشی و بهداشتی.
  • بررسی رابطه انواع تبلیغات و پیشبرد فروش با ارزش ویژه برند.
  • بررسی مولفه های تبلیغات در موفقیت برند وسایل آرایشی در کشور.
  • تاثیر قدرت اجتماعی برند بر تصمیم خرید مشتری (مطالعه موردی: شرکت وسایل آرایشی)
  • بررسی اثر تبلیغات و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند.
  • نقش مديريت نظام مند رضايت و شکايات مشتريان در مديريت برند و موفقيت طرح های بازاريابی.
  • بررسی عوامل انگيزشی موثر بر انتخاب برندها در صنعت ساخت و ساز.
  • شناسايي و ارائه راهكارهای عملی به منظور ارتقا ارزش برند شركت های خدماتی.
  • نقش آرم های تجاری (لوگو برند) در عملکرد شرکت.
  • تاثیر ادغام محصول بر گسترش نام تجاری برند.
  • بررسی اتحادهای نام تجاری (برند) بین المللی : منظور نام تجاری و نژاد پرستی مصرف کننده.
  • بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه نام تجاری (برند).
  • ايجاد و سنجش ارزش ويژه برند هتل از ديدگاه مشتری.
  • ارتباط ابعاد تداعی برند با میزان وفاداری به برند در هواداران فوتبال.
  • بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر تداوم و ترویج ارتباط مشتریان.
  • بررسی عوامل موثر بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان به نام تجاری در بخش خدمات.
  • طراحی مدل جهت تبیین عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندگان جوان محصولات ؟؟؟ با استفاده از مدل آکر.
  • مقایسه قدرتمندی انواع برند داخلی و خارجی از دیدگاه مشتریان محصولات لوازم خانگی.
  • بررسی تأثیر ارزش ها و اهداف رفتاری در پیش بینی مصرف مد لوکس با نقش میانجی هوشیاری برند.
  • بررسی تأثیر هوشیاری برند، کیفیت قابل درک محصولات، حساسیت قیمت و در دسترس بودن محصول بر قصد خرید نسبت به محصولات سبز.
  • بررسی تأثیر نیازهای مصرف کننده و ترجیح تبلیغات دیجیتال بر آگاهی از برند مصرف کننده.
  • روابط بین تجربه جامعه، تعهد جامعه، نگرش به برند و قصد خرید در رسانه‌های اجتماعی.
  • بررسی تأثیرات انزجار در محیط  مصرف کننده و ترجیح برای برندهای آشنا.
  • بررسی تأثیر هویت، تصویر، تعامل و صداقت برند بر رضایت مشتری و قصد خرید.
  • تأثیر عشق به برند بر وفاداری به برند با نقش میانجی عزت نفس و تأثیرات اجتماعی.
  • تأثیر حس شنیداری بر اعتماد و نام تجاری و تحت تأثیر قرار گرفتن از طریق تعامل اجتماعی شنیداری و کنترل.
  • اثرات ارزش ویژه برند بر تمایل مصرف کننده به ارتباط با محتوای مربوط به برند در شبکه های اجتماعی.
  • بررسی تأثیر آگاهی از سلامتی و نگرانی‌های زیست محیطی به عنوان محرک‌ها بر عشق به برند با نقش میانجی تسهیل کننده‌ها (محتوای طبیعی و محصول منطقه ای) و مهار کننده ها (موانع استفاده و تصویر).
  • ارزیابی تأثیر برند و عملکرد برند بر قصد خرید مجدد با نقش میانجی ارزیابی محصول.
  • بررسی تأثیر صفحات رسانه های اجتماعی برند در قصد خرید مصرف کننده.
  • بررسی تأثیر ناامیدی از برند و خیانت برند بر ابعاد پاسخ های مشتری.

برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی: بانک موضوع پایان نامه برند و نام و نشان تجاری-بانک موضوعات پایان نامه برند و نام و نشان تجاری- موضوع پایان نامه برند و نام و نشان تجاری-موضوع جدید پایان نامه برند و نام و نشان تجاری-موضوعات پایان نامه برند و نام و نشان تجاری- موضوعات جدید پایان نامه برند و نام و نشان تجاری- موضوعات پایان نامه مدیریت-موضوع پایان نامه مدیریت- موضوع جدید پایان نامه مدیریت-موضوعات جدید پایان نامه مدیریت-بانک موضوع پایان نامه مدیریت-بانک موضوعات پایان نامه مدیریت-بانک موضوع پایان نامه برند-بانک موضوعات پایان نامه برند- موضوع پایان نامه برند-موضوع جدید پایان نامه برند-موضوعات پایان نامه برند- موضوعات جدید پایان نامه برند-بانک موضوع پایان نامه نام و نشان تجاری-بانک موضوعات پایان نامه نام و نشان تجاری- موضوع پایان نامه نام و نشان تجاری-موضوع جدید پایان نامه نام و نشان تجاری-موضوعات پایان نامه نام و نشان تجاری- موضوعات جدید پایان نامه نام و نشان تجاری

TMRG
گروه تحقیقاتی طلوع با هدف ارائه آموزش و مشاوره با روش های نوین در زمینه رشته های علوم انسانی، علوم پایه و رشته های فنی و مهندسی پایه گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *