در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه بازاریابی بپردازیم:
- اثرات تبلیغات و نامهای تجاری چند گانه در افکار مصرف کننده و رفتار خرید.
- The effects of multiple-ads and multiple-brands on consumer attitude and purchase behavior.
- تأثیر کیفیت ارتباط کاری روی عملکرد فروشنده و رضایت شغلی طبق رفتار فروش توافقی در نمایندگی های فروش اتوموبیل های کره ای.
- The effect of working relationship quality on salesperson performance and job satisfaction: Adaptive selling behavior in Korean automobile sales representatives.
- عوامل مهم موفقیت در کسب و کار شرکتهای کوچک و متوسط.
- Factors critical to the success of small-medium sized business marketing.
- جهت گیری روابط بازاریابی: میزان رشد و اعتبار بین فرهنگی.
- Relationship marketing orientation: scale development and cross-cultural validation.
- اعتماد شناختی و عاطفی بین صادرکنندگان استرالیایی و خریداران خارجی آنها.
- Cognitive and affective trust between Australian exporters and their overseas buyers.
- درک و استنباط نقش همکاری بازاریابی خرید در بازارهای صنعتی مطالعه موردی روسیه.
- Understanding the role of marketing–purchasing collaboration in industrial markets: The case of Russia.
- جهت گیری بازار و اجرای فعالیت های اقتصادی صادرات: پیشرفت تدریجی و مداوم از طریق قابلیت های بازاریابی و مزیت های رقابت.
- Market orientation and performance of export ventures: the process through marketing capabilities and competitive advantages.
- ساختار سازمانی و قابلیتهای بازاریابی تخصصی در کسب و کارهای کوچک و متوسط SME ها.
- فاکتورهای تاثیر گذار بر تمایل به صادرات (بررسی شرکت پارچه و لباس پرتغالی و بریتانیایی)
- Factors influencing the propensity to export: A study of UK and Portuguese textile firms.
- اثر برنامه پاداشی در القای رفتارهای مطلوب مشتری نقش قصد خرید نوع پاداش و پاداش زمان بازخرید.
- Effects of a reward program on inducing desirable customer behaviors: The role of purchase purpose, reward type and reward redemption timing.
- تاثیر گرایش بازار داخلی و خارجی بر عملکرد در سازمان های دولتی محلی.
- The impact of internal and external market orientation on performance in local public organisations.
- تاثیرات پویای چرخه های تجاری بر روابط تجاری.
- Dynamic effects of business cycles on business relationships.
- اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوري هزينه مبادله: مشتري به چه كسي وفادار است.
- Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is the Customer Loyal.
- عوامل موثر بر پذيرش خدمات همراه: ديدگاه ارزش ويژه برند.
- Factors influencing mobile services adoption: a brand-equity perspective.
- تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات.
- The effects of advertising spending on brand loyalty in services.
- درک ارتباط بین اولویت های تکنولوژیکی اهمیت بازاریابی و عملکرد شرکت : بر اساس B2B.
- Understanding the links between technological opportunism, marketing emphasis and firm performance: Implications for B2B.
- ارزش برند در فضای خدمات حرفه ای: تحلیل تاثیر رفتار نقشی کارکنان و توافق مشتری-کارکنان.
- Brand equity in the professional service context: Analyzing the impact of employee role behavior and customer–employee rapport.
- اثر نوآوری مصرف کننده بر پذیرش محصول جدید.
- Consumer innovativeness influence on really new product adoption.
- نحوه تاثير پژوهش هاي بازاريابي صادرات بر ميزان صادرات شرکت.
- How export marketing research affects company export performance: Evidence from Turkish companies.
- اثر متقابل گستردگی خط خدمات قائم بر برندهای اصلی نقش نوآوری کيفيت و مشارکت.
- The reciprocal impact of vertical service line extensions on parent brands: The roles of innovativeness, quality, and involvement.
- بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی ادغام شده بر عملکرد برخط شرکت ها : شواهدی از اروپا.
- Revisiting the Impact of Integrated Internet Marketing on Firms’ Online Performance: European Evidences.
- بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مصرف کننده نسبت به خرید آنلاین در چین.
- Evaluating Factors Influencing Consumer Satisfaction towards Online Shopping in China.
- ارتقاء موفقیت بازاریابی: نقش تبادل دانش ضمنی بین خرید و فروش و بازاریابی.
- Improving marketing success: The role of tacit knowledge exchange between sales and marketing.
- اثرات شدت رقابتی مشاهده شده در صنعت و قابلیتهاي مربوط به بازاریابی محركهاي عملکرد بهتر برند (نام تجاری).
- The effects of perceived industry competitive intensity and marketing-related capabilities: Drivers of superior brand performance.
برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.