در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه مدیریت ورزشی بپردازیم:
- شناسایی و رتبه بندی عوامل مهم در بازاريابي گردشگري ورزشي در ايران.
- بررسی رابطۀ بین باورها، نگرش به تبلیغات از طریق ورزش و تبلیغات.
- بررسی تأثیر جاذبۀ تبلیغی بر قصد آینده و نگرش به تبلیغ مصرف کننده در خدمات ورزشی.
- بررسی رابطه بین تبلیغات توسط شخصیت های معروف بر میزان تمایل به خرید صنعت پوشاک ورزشی.
- بررسی تأثیرات مستقیم و غیر مستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری ورزشکاران به باشگاه های ورزشی.
- بررسی تاثیر تبلیغات رسانه ای بر ارتقای ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی.
- شناسایی و اولویت بندی عوامل اساسی وفاداری ورزشکاران تیم های ملی فدراسیون های ورزشی نسبت به پوشاک و برندهای ورزشی با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاری.
- بررسی و تعیین تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت های تولیدی ورزشی بر وفاداری عوامل توزیع پوشاک ورزشی.
- بررسی نقش کیفیت تعاملی و ارزش ادراکشده در توسعۀ توجهات رفتاری مشتریان مجموعههای ورزشی.
- بررسی نقش وفاداری به برند در رابطه میان عشق به برند و هواداری از برند.
- بررسی عوامل مؤثر بر مشارکت مشتریان باشگاه های ورزشی در ارتباط دهان به دهان.
برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.
2 Comments
با سلام و احترام. لطفا در خصوص مشاوره پروپوزال رساله دکتری راهنمایی بفرمایید. با تشکر
سلام.
جهت دریافت مشاوره رایگان با دفتر تماس بگیرید یا شماره تماس ارسال بفرمایید.
موفق باشید.