در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه بازرگانی بین الملل بپردازیم:
- ارائه الگویی جهت بررسي عوامل موثر بر موفقيت در بازاريابي اينترنتي بين المللي شركت هاي صادراتي در ايران.
- ارائه الگویی بهينه دستيابي به مزيت رقابتي در صادرات ؟؟؟.
- ارائه الگویی جهت بررسی جایگاه صنعت؟؟؟؟؟ در صادرات غیر نفتی با تاکید بر خط مشیهای موثر بر عملکرد صادرات صنعت؟؟؟.
- ارائه الگویی جهت توسعه تكنولوژي صنعت خودرو سازی سایپا با تاكيد بر استراتژي توسعه صادرات.
- ارائه الگویی جهت توسعه صادرات تولیدات صنعت ؟؟؟ با تکیه بر مزیت رقابتی.
- ارائه الگویی جهت توسعه صادرات کالاهاي فرهنگي مطالعه موردی ؟؟؟.
- ارائه الگویی جهت عوامل اصلي موفقيت در صادرات فرش از ديدگاه صادركنندگان فرش در ایران.
- ارائه مدلی جهت بهبود عملکرد صادراتی: با تأکید بر هماهنگی بین استراتژی های سیستم بازاریابی بین الملل با نقاط مرجع استراتژیک بازاریابی بین المللو تاثیر آن بر عملکرد صادراتی.
- بررس تاثیر گذاری نقش برنامه ریزی بازاریابی صادرات بر ارتقاي عملکرد صادرات شرکتها با اثر میانجیگری بازارگرایی مطالعه موردی ؟؟؟.
- بررسی نقش آميخته بازاريابي در توسعه صادرات محصولات مطالعه موردی ؟؟؟.
- بررسی و تاثیر نقش بازارگرایی در بهبود و توسعه عملکرد برند شرکتها در تجارت خارجی.
- بررسی و تاثیر نقش برنامهریزی بازاریابی در توسعه Fuzzy AHP صادرات فرش.
- بررسي و تعیین تاثیر نقش گمرك الكترونيكي در تسهيل صادرات مطالعه موردی ؟؟؟.
- بررسي موانع بازاريابي در صادرات بر اساس دو مدل بين المللي آپسالا و جهاني زادها در كسب و كارهاي كوچك و متوسط.
- تاثير هماهنگي استراتژي هاي بازاريابي بين الملل با ابعاد محيطي سازمان ( هماهنگي بيروني) و زيرسيستمهاي بازاريابي بين الملل ( هماهنگي دروني) بر عملكرد صادراتي شركتهاي صادر كننده.
- شناسایی و اولویت بندی موانع پذيرش تجارت الكترونيكي در صنعت صادرات ؟؟؟ مطالعه موردی ؟؟؟ با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP.
- شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی مطالعه موردی ؟؟؟.
- شناسایی و اولویت بندی متغیرهای موثر بر بازاریابی محصولات ؟؟؟ در بازارهای صادراتی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره ( MDCM ).
- شناسایی و اولویت بندی مهمترین عوامل بازدارندهی- پیش برنده اداری- خدماتی موثر بر صادرات با استفاده از تکنیک Fuzzy AHP مطالعه موردی ؟؟؟.
- شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در افزایش صادرات تولیدات شرکتهای دانش بنیان با استفاده از روش Fuzzy AHP.
- شناسایی و رتبه بندی راهکارهاي بکارگيري تجارت الکترونيکي در زمينه توسعه صادرات با استفاده از تکنیک AHP.
- شناسایی و رتبه بندی روشهای و اصول نوين بازاريابي در افزايش ميزان صادرات(مطالعه موردی) ايران با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره ( MDCM ).
- شناسایی و رتبه بندی عوامل بازدارنده- پیشبرنده موثر بر صادرات غیرنفتی در صنعت ؟؟؟ با استفاده تکنیک Fuzzy Topsis.
- شناسایی، تدوین و اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد برای شرکتهای صادارتی.
برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.
کلمات کلیدی: بانک موضوع پایان نامه بازرگانی بین الملل ,بانک موضوعات پایان نامه بازرگانی بین الملل , موضوع پایان نامه بازرگانی بین الملل ,موضوع جدید پایان نامه بازرگانی بین الملل ,موضوعات پایان نامه بازرگانی بین الملل , موضوعات جدید پایان نامه بازرگانی بین الملل,بانک موضوع پایان نامه مدیریت ,بانک موضوعات پایان نامه مدیریت , موضوع پایان نامه مدیریت ,موضوع جدید پایان نامه مدیریت ,موضوعات پایان نامه مدیریت , موضوعات جدید پایان نامه مدیریت.