نکاتی درباره ی برندینگ
سپتامبر 9, 2014
ارزش ويژه ی برند
سپتامبر 9, 2014

همراهي مردم با برندها باارزش ترين سرمايه يك شركت است. توجه و مديريت برند به عنوان يك دارايي، روز به روز از حمايت بيشتري برخوردار ميگردد و داشتن يك برند، هر تصميم استراتژيك و سرمايه گذاري را تحت تأثير قرار مي دهد(دیوس و همکاران، ۲۰۰۲). امروزه سه هدف استراتژيك اصلي براي برند، افزايش وفاداري مشتري، تفاوت قائل شدن در رقابت، و ايجاد رهبري بازار است(دیوس و همکاران، ۲۰۰۲).

مديريت دارایی برند اينگونه تعريف شده است:

“يك روش متوازن سرمايهگذاري براي ايجاد معني برند،ابلاغ آن به داخل وخارج سازمان، استفاده از اين اهرم به منظور افزايش سوددهي برند، ارزش سرمايه برند و بازدهي برند درطول زمان است”(دیوس، ۲۰۰۲).

TMRG
گروه تحقیقاتی طلوع با هدف ارائه آموزش و مشاوره با روش های نوین در زمینه رشته های علوم انسانی، علوم پایه و رشته های فنی و مهندسی پایه گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.