در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در رشته مدیریت بازاریابی بپردازیم:
- طراحی یک مدل بازاریابی محتوای دیجیتال برای درگیر کردن مصرف کنندگان با برندها در رسانههای اجتماعی.
- ارائه مدلی از میانبرهای ذهنی کاربران تأثیرگذار برای انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در اینستاگرام.
- طراحی الگوی مسئولیت اجتماعی شرکت برای کمک به توسعه صنعت بانکداری ایران.
- طراحی مدل مشارکت مشتری در بازاریابی شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی: خدمات زیبایی پوست و مو).
- تأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکت در محیطهای پویا: نقش قابلیتهای پویا، نوآوری مدل کسبوکار و مزیت رقابتی پایدار.
- بررسی اثرات بازاریابی محتوا برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال.
- ارائه الگوی حاکمیت الکترونیکی خوب در فضای کسب و کار آنلاین (مطالعه موردی صنعت بیمه).
- بررسی نحوه واکنش مصرف کنندگان به برخوردهای نامناسب کارکنان فروشگاه.
- بررسی ارزیابی اثرات برند بر نگرش برند مصرف کننده.
- نظریه شبکه کنشگر- رویکردی جدید برای توسعه تئوری مدیریت زنجیره تأمین.
- بررسی استراتژی بازاریابی بینالمللی در شرکتهای صادرکننده بازارهای نوظهور.
- بررسی چگونگی ساخت و مدیریت برند جهانی در عصر دیجیتال.
- بررسی تجربه مالی مدیران و مدیریت نزدیک بینی بازاریابی.
- تأثیر استراتژی بازاریابی دیجیتال بر نتایج مشتریان و سازمانی.
- بررسی تأثیر مهارتهای بازاریابی عملکرد بازاریابی با نقش میانجی پاسخگویی بازار و نقش تعدیلگر شدت رقابتی.
- تأثیر برنامه های ارتقاء صادرات بر عملکرد صادرات با نقش واسطهای قابلیت اجرای بازاریابی.
- بررسی تأثیر همزمان قابلیت های شرکت و استراتژی های رقابتی بر عملکرد صادراتی با نقش میانجی مزایای رقابتی و نقش تعدیل کننده شدت رقابتی.
- بررسی تأثیر مقایسه اجتماعی و ارزش درک شده در جامعه برند مجازی بر عملکرد برند.
- بررسی عوامل موثر بر ادراک در مورد انواع ریسکهای ناشی از خریدهای آنلاین.
- بررسی تأثیر خدمات ابری، امنیت، آموزش الکترونیکی و کیفیت خدمات بر رضایت مشتری.
- بررسی تأثیر قابلیتهای پویا بر عملکرد شرکت رقابتی با نقش واسطه نوآوری باز.
- بررسی عوامل موثر بر بازاریابی رسانههای اجتماعی و تأثیر آن در کسب و کار.
- بررسی تأثیر جهت گیری صادراتی بازار و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد صادراتی.
- تأثیر بازاریابی دیجیتال بر روند تصمیم گیری خرید مشتری در بازار.
- عوامل موثر بر قصد رفتاری برای پذیرش کیف پول الکترونیکی موبایل در هنگام شیوع Covid-19.
- بررسی تأثیر انگیزه ذاتی بر قصد استفاده از بانکداری دیجیتال با میانجیگری سهولت و سودمندی درک شده.
- بررسی تأثیر موسیقی تعاملی بر قصد خرید با نقش میانجی ارزش تجربی و ارزش شناختی و نقش تعدیل کننده درگیری مصرف کننده.
- تأثیر قدرت رویداد بیماری کرونا ویروس (COVID‐۱۹) بر مصرف بالقوه محصولات کشاورزی ارگانیک آنلاین و فرصت های گردشگری سلامت روستایی.
- رفتار خرید غیر معمول در مراحل اولیه بیماری همه گیر COVID-19 با رویکرد پاسخ محرک–ارگانیسم.
- بررسی تأثیر موقعیت برند بر قصد و رفتار تبلیغات دهان به دهان.
- نقش سبکهای تفکر خاص موقعیت و جمعیت شناسی اجتماعی در کالاهای لوکس آنلاین با تخفیف قیمت.
- بررسی تأثیر پایداری ادراک شده بر رفتار مصرف کننده و نگرش برند با نقش تعدیلگر اعتماد و برند لوکس.
- بررسی اثر واسطهای اعتماد ادراک شده بر تأثیر سودمندی ادراک شده در قصد بازرگانان برای استفاده از کیف پول موبایلی.
- نقش پلتفرمهای مشارکتی توزیع مجدد آنلاین بر خرید کالاهای دست دوم و وفاداری برند با نقش میانجی رضایت.
- بررسی تأثیر تعامل بین ارتباطات رسانههای اجتماعی، ارزش ویژه برند و تعامل با برند در مقاصد گردشگری.
- بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده با توجه به نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانههای اجتماعی.
- بررسی تأثیر شهرت مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتری با توجه به نقش واسطه ای اعتماد و شناسایی مشتری.
- بررسی تأثیر برجستگی برند بر درک ارزش از پول و قصد خرید از کالای لوکس.
- بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت در قبال ذینفعان و وفاداری مشتری با نقش میانجی اعتماد و شناسایی مشتری با شرکت.
- بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی پایدار بر وفاداری مشتری با نقش میانجی رضایت و اعتماد مشتری.
- نقش استراتژی تجارت قدرتمند بر قابلیتهای نوآوری در ارزش برای بهبود عملکرد بازاریابی در طی همه گیر COVID-19.
- بررسی قابلیت استفاده از فناوری و میزان تأثیرگذاری بر تکنو استرس در بین کارمندان بازاریابی در شرایط همه گیری COVID-19.
- تأثیرات قوم گرایی مصرف کننده و خصومت مصرف کننده بر خیانت درک شده و دهان به دهان منفی.
- بررسی عوامل فردی و اجتماعی- فرهنگی به عنوان نیروی محرکه قصد خرید مواد غذایی ارگانیک توسط مصرف کنندگان.
- بررسی تأثیر فاصله گذاری اجتماعی بر قصد خرید با نقش میانجی اعتماد و نقش تعدیل کننده ریسک پذیری و خودکارآمدی.
- بررسی نقش شیوههای دهان به دهان الکترونیکی در تصویب بانکداری تلفن همراه.
- تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری با نقش واسطه ای اعتبار شرکت، رضایت مشتری و اعتماد.
- بررسی تأثیر قصد استراتژیک سبز بر عملکرد نوآوری فرآیند سبز با نقش میانجی سرمایه فکری سبز.
- تأثیر قدرت محیط خارجی و اخلاق کسب و کار اسلامی بر عملکرد شرکتهای مالی اسلامی با نقش واسطهای سرمایه فکری.
برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.