راهنمای جمع آوری داده در پایان نامه
راهنمای جمع آوری داده در پایان نامه
آگوست 18, 2021
موضوعات جدید پایان نامه رشته مدیریت دولتی
دسامبر 1, 2021
موضوعات پایان نامه رشته مدیریت

موضوعات پایان نامه رشته مدیریت

در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در رشته مدیریت بازاریابی بپردازیم:

  • طراحی یک مدل بازاریابی محتوای دیجیتال برای درگیر کردن مصرف کنندگان با برندها در رسانه‌های اجتماعی.
  • ارائه مدلی از میانبرهای ذهنی کاربران تأثیرگذار برای انتخاب اینفلوئنسرهای بازاریابی در اینستاگرام.
  • طراحی الگوی مسئولیت اجتماعی شرکت برای کمک به توسعه صنعت بانکداری ایران.
  • طراحی مدل مشارکت مشتری در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (مطالعه موردی: خدمات زیبایی پوست و مو).
  • تأثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکت در محیط‌های پویا: نقش قابلیت‌های پویا، نوآوری مدل کسب‌وکار و مزیت رقابتی پایدار.
  • بررسی اثرات بازاریابی محتوا برای افزایش قصد خرید در بازاریابی دیجیتال.
  • ارائه الگوی حاکمیت الکترونیکی خوب در فضای کسب و کار آنلاین (مطالعه موردی صنعت بیمه).
  • بررسی نحوه واکنش مصرف کنندگان به برخوردهای نامناسب کارکنان فروشگاه.
  • بررسی ارزیابی اثرات برند بر نگرش برند مصرف کننده.
  • نظریه شبکه کنشگر- رویکردی جدید برای توسعه تئوری مدیریت زنجیره تأمین.
  • بررسی استراتژی بازاریابی بین‌المللی در شرکت‌های صادرکننده بازارهای نوظهور.
  • بررسی چگونگی ساخت و مدیریت برند جهانی در عصر دیجیتال.
  • بررسی تجربه مالی مدیران و مدیریت نزدیک بینی بازاریابی.
  • تأثیر استراتژی بازاریابی دیجیتال بر نتایج مشتریان و سازمانی.
  • بررسی تأثیر مهارت‌های بازاریابی عملکرد بازاریابی با نقش میانجی پاسخگویی بازار و نقش تعدیلگر شدت رقابتی.
  • تأثیر برنامه های ارتقاء صادرات بر عملکرد صادرات با نقش واسطه‌ای قابلیت اجرای بازاریابی.
  • بررسی تأثیر همزمان قابلیت های شرکت و استراتژی های رقابتی بر عملکرد صادراتی با نقش میانجی مزایای رقابتی و نقش تعدیل کننده شدت رقابتی.
  • بررسی تأثیر  مقایسه اجتماعی و ارزش درک شده در جامعه برند مجازی بر عملکرد برند.
  • بررسی عوامل موثر بر ادراک در مورد انواع ریسک‌های ناشی از خریدهای آنلاین.
  • بررسی تأثیر خدمات ابری، امنیت، آموزش الکترونیکی و کیفیت خدمات بر رضایت مشتری.
  • بررسی تأثیر قابلیت‌های پویا بر عملکرد شرکت رقابتی با نقش واسطه نوآوری باز.
  • بررسی عوامل موثر بر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تأثیر آن در کسب و کار.
  • بررسی تأثیر جهت گیری صادراتی بازار و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد صادراتی.
  • تأثیر بازاریابی دیجیتال بر روند تصمیم گیری خرید مشتری در بازار.
  • عوامل موثر بر قصد رفتاری برای پذیرش کیف پول الکترونیکی موبایل در هنگام شیوع Covid-19.
  • بررسی تأثیر انگیزه ذاتی بر قصد استفاده از بانکداری دیجیتال با میانجیگری سهولت و سودمندی درک شده.
  • بررسی تأثیر موسیقی تعاملی بر قصد خرید با نقش میانجی ارزش تجربی و ارزش شناختی و نقش تعدیل کننده درگیری مصرف کننده.
  • تأثیر قدرت رویداد بیماری کرونا ویروس (COVID‐۱۹) بر مصرف بالقوه محصولات کشاورزی ارگانیک آنلاین و فرصت های گردشگری سلامت روستایی.
  • رفتار خرید غیر معمول در مراحل اولیه بیماری همه گیر COVID-19 با رویکرد پاسخ محرک–ارگانیسم.
  • بررسی تأثیر موقعیت برند بر قصد و رفتار تبلیغات دهان به دهان.
  • نقش سبک‌های تفکر خاص موقعیت و جمعیت شناسی اجتماعی در کالاهای لوکس آنلاین با تخفیف قیمت.
  • بررسی تأثیر پایداری ادراک شده بر رفتار مصرف کننده و نگرش برند با نقش تعدیلگر اعتماد و برند لوکس.
  • بررسی اثر واسطه‌ای اعتماد ادراک شده بر تأثیر سودمندی ادراک شده در قصد بازرگانان برای استفاده از کیف پول موبایلی.
  • نقش پلتفرم‌های مشارکتی توزیع مجدد آنلاین بر خرید کالاهای دست دوم و وفاداری برند با نقش میانجی رضایت.
  • بررسی تأثیر تعامل بین ارتباطات رسانه‌های اجتماعی‌، ارزش ویژه برند و تعامل با برند در مقاصد گردشگری.
  • بررسی تأثیر فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده با توجه به نقش میانجی تجربه برند و مزایای رسانه‌های اجتماعی.
  • بررسی تأثیر شهرت مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتری با توجه به نقش واسطه ای اعتماد و شناسایی مشتری.
  • بررسی تأثیر برجستگی برند بر درک ارزش از پول و قصد خرید از کالای لوکس.
  • بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت در قبال ذینفعان و وفاداری مشتری با نقش میانجی اعتماد و شناسایی مشتری با شرکت.
  • بررسی تأثیر فعالیت‌های بازاریابی پایدار بر وفاداری مشتری با نقش میانجی رضایت و اعتماد مشتری.
  • نقش استراتژی تجارت قدرتمند بر قابلیت‌های نوآوری در ارزش برای بهبود عملکرد بازاریابی در طی همه گیر COVID-19.
  • بررسی قابلیت استفاده از فناوری و میزان تأثیرگذاری بر تکنو استرس در بین کارمندان بازاریابی در شرایط همه گیری COVID-19.
  • تأثیرات قوم گرایی مصرف کننده و خصومت مصرف کننده بر خیانت درک شده و دهان به دهان منفی.
  • بررسی عوامل فردی و اجتماعی- فرهنگی به عنوان نیروی محرکه قصد خرید مواد غذایی ارگانیک توسط مصرف کنندگان.
  • بررسی تأثیر فاصله گذاری اجتماعی بر قصد خرید با نقش میانجی اعتماد و نقش تعدیل کننده ریسک پذیری و خودکارآمدی.
  • بررسی نقش شیوه‌های دهان به دهان الکترونیکی  در تصویب بانکداری تلفن همراه.
  • تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری با نقش واسطه ای اعتبار شرکت، رضایت مشتری و اعتماد.
  • بررسی تأثیر قصد استراتژیک سبز بر عملکرد نوآوری فرآیند سبز با نقش میانجی سرمایه فکری سبز.
  • تأثیر قدرت محیط خارجی و اخلاق کسب و کار اسلامی بر عملکرد شرکت‌های مالی اسلامی با نقش واسطه‌ای سرمایه فکری.

برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

TMRG
گروه تحقیقاتی طلوع با هدف ارائه آموزش و مشاوره با روش های نوین در زمینه رشته های علوم انسانی، علوم پایه و رشته های فنی و مهندسی پایه گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.