در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بپردازیم:
- اثرات ادغام زنجیره تأمین مواد غذایی بر کیفیت محصول و عملکرد مالی.
- ارتباط بین مبادله عضو رهبر، مشارکت بالای کارکنان و تاب آوری آنها در عملکرد با نقش میانجی مشارکت کارکنان.
- بررسی ارتباط بین شیوه های تجاری پایدار و عملکرد مالی.
- بررسی تاثیر برنامه های پیشرو صادرات بر عملکرد صادرات با میانجی گری جذابیت بازار خارجی.
- بررسی تأثیر تجارت الکترونیکی بر عملکرد مالی.
- بررسی تاثیر شایستگی های مدیریت عالی بر پایداری محیطی با نقش میانجی شبکه های تجاری مبتنی بر رابطه.
- بررسی تاثیر قابلیت های کسب و کار الکترونیک بر عملکرد نوآورانه با در نظر گرفتن نقش استراتژی های تدوین و شخصی سازی مدیریت دانش.
- بررسی تاثیر گرایش به بازار و گرایش به کارآفرینی با میانجی گری گرایش به یادگیری.
- بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و برون سپاری منابع انسانی بر عملکرد.
- بررسی نقش استراتژی های بازاریابی در فناوریهای دیجیتال.
- بررسی نقش ویژگی های جمعیت شناختی و ویژگی های شخصیتی بر رفتار مصرف کننده سبز.
- بسته های تمرین رهبری و عملکرد سازمانی نقش میانجی سرمایه انسانی و سرمایه اجتماعی.
- پیگیری رشد سبز در شرکتهای فنآوری از طریق اتصالات بین نوآوری زیست محیطی و عملکرد کسب وکار پایدار.
- تأثیر تعدیل کنندگی تفکر استراتژیک مدیران بر تأثیر مدیریت استعداد بر صلاحیت اصلی سازمان.
- تأثیر متقابل رهبری خدمت گذار و حمایت اجتماعی شغلی بر کارکنان با نقش میانجی خودشیفتگی کارکنان.
- تاثیرات چند سطحی جهت گیری کارآفرینی بر روی نوآوری رادیکال واحد تجاری و عملکرد مالی.
- ترجمه تاثیر فرایندهای مدیریت دانش به نوآوری مبتنی بر دانش نقش مغفول و میانجی بهرهوری دانش – کارگر.
- تفکر استراتژیک، برنامه ریزی استراتژیک، نوآوری استراتژیک و عملکرد SME ها نقش واسطه ای سرمایه انسانی.
- توانایی مشتری و رفتار صوتی کارکنان خط مقدم نقش میانجی از توانمندسازی روانشناختی.
- جهت گیری کارآفرینی، منابع نامشهود، ظرفیت جذب، مزیت رقابتی، عملکرد صادرات.
- رضایت شغلی، تاب آوری روانشناختی و احساس یکپارچگی به عنوان همبستگی مشارکت در کار.
- رهبری تحول و استقلال مدیریت رفتارهای مدیریتی نقش ویژگی در پیش بینی سلامت روانی کارکنان.
- رهبری حمایتی، شخصیت پیشگیرانه و رفتار صوتی کارکنان نقش میانجی از ایمنی روانی.
- عوامل زمینه ای و تأثیر عملکرد استفاده از تجارت الکترونیکی در شرکت های کوچک و متوسط اندونزی (SME).
- معنویت، اخلاق مصرف کننده و پایداری نقش واسطه هویت اخلاقی.
- نقش پشتیبانی مدیریت عالی و توانایی های سازمانی در دستیابی به کارآفرینی تجارت الکترونیکی.
- نقش توانمند سازی روانشناختی در جو حمایتی رفتار مصرف کننده گسترش چارچوب ارزش-باور-هنجار.
- نقش دانش ضمنی در ارتباط تبادل دانش و ترکیب با نوآوری.
برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.