در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه رشته مدیریت بپردازیم:
- بررسی و تبیین مدل شایستگی های مدیران بازاریابی بین الملل در مناطق آزاد تجاری صنعتی.
- ارائه مدل برای پرورش و توسعه شایستگی های مدیران بازاریابی بین المللی در مناطق آزاد تجاری صنعتی.
- تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قابلیتهای ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت.
- بررسی جایگاه و رفتار مشتریان استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ها در ایران.
- بررسی جایگاه بازاریابی دیجیتال در شبکه بانکی ایران: مطالعه موردی خدمات الکترونیکی بانک مسکن.
- بررسی نقش سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری در خلق مشتری.
- تأثیر فناوری دیجیتال بر روابط شبکه کسب و کار.
- مقایسه تبلیغات تلویزیونی (نوع تبلیغات، حجم تبلیغات و …) قبل و بعد از شیوع بیماری کرونا.
- مقایسه میزان اثرگذاری تبلیغات فرهنگی با تبلیغات مالی بر ذهن مخاطب.
- بررسی میزان گرایش شرکت ها به تبلیغات اینترنتی پس از شیوع بیماری کرونا.
- میزان افزایش فروش اینترنتی شرکت های فعال در استان …. پس از شیوع بیماری کرونا.
- بررسی میزان اهمیت لگو برای شرکت ها و مصرف کنندگان.
- میزان اهمیت برند شرکت برای مصرف کننده.
- بررسی و تبیین مدل شایستگی های مدیران بازاریابی بین الملل درمناطق آزاد تجاری صنعتی.
- ارائه مدل برای پرورش و تسعه شایستگی های مدیران بازاریابی بین المللی در مناطق آزاد تجاری صنعتی.
- تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قابلیتهای ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت.
- بررسی جایگاه و رفتار مشتریان استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ها در ایران.
- بررسی جایگاه بازاریابی دیجیتال در شبکه بانکی ایران.
- بررسی نقش سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری در خلق مشتری.
- تأثیر فناوری دیجیتال بر روابط شبکه کسب و کار.
- یک روش کمی برای مقایسه مزیت رقابتی بین شرکتهای تجارت آنلاین با مدل های تجاری ناهمگن.
- تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قابلیت های ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت.
- تأثیر فناوری دیجیتال بر روابط شبکه کسب و کار: مطالعه موردی سایت دیجی کالا.
- تأثیرات مدیریت ارتباط با مشتریان بر کیفیت و پیامدهای رابطه بانک-مشتری.
- ارزیابی کیفیت خدمات در خرید گروهی مبتنی بر دیجی کالا.
- تأثیر یکپارچه سازی کسب و کار الکترونیکی بر وابستگی شرکتی، اعتماد بین شرکتی و عملکرد عملیاتی.
- رفتار خرید اینترنتی مصرف کنندگان در دیجی کالا.
- طراحی یک سیستم تصمیم یار برای قیمت گذاری تصادفی در تجارت الکترونیک: مورد بررسی یکی از شرکتها.
- کشف هوش کسب و کار از بررسی های آنلاین محصولات: چهارچوب قاعده استقرایی (قیاسی).
- ارائه مدلی برای پرورش و توسعه شايستگيهای مديران بازاريابي بين المللی شرکت .
- بررسی و تبین مدل شايستگيهای مديران بازاريابي بين الملل در چندين شركت فعال در حوزه بازرگاني خارجی.
- بررسی اجرای مسئولیتهای اجتماعی در بانکداری اسلامی در مقایسه با بانکداری ربوی در ایران.
برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.