در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه رشته مدیریت گرایش تجارت الکترونیک بپردازیم:
- تأثیر عملکرد ویژگی های هتل بر رفتارهای بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی.
- بررسی تاثیر تبلیغات گوشی های هوشمند بر روی قصد خرید مصرف کنندگان.
- تعیین تأثیر سازگاری، اثربخشی هزینه، اعتماد و تعامل بر استفاده و تأثیر رسانههای اجتماعی (اینستاگرام) بر عملکرد غیرمالی و عملکرد مالی.
- بررسی نقش اعتماد به فروشندگان وب در رابطه بین ریسک مالی درک شده مصرف کنندگان آنلاین و قصد خرید آنها.
- بررسی استراتژی بازاریابی دیجیتال بر بررسی های آنلاین و عملکرد هتل.
- بررسی ارتباط بین بازاریابی الکترونیکی (eM) و رفتار خرید مصرف کننده به خصوص گرایش های رفتار خرید اکتشافی (EBBT) با اثر تعدیل کننده جنسی.
برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.