موضوعات پایان نامه مدیریت استراتژی
شهریور ۱۲, ۱۳۹۳
موضوعات پایان نامه مدیریت برند و نام و نشان تجاری | brand
شهریور ۱۲, ۱۳۹۳

در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه مدیریت ورزشی بپردازیم:

  • بررسی نقش نمايشگاه بین المللی کالا و تجهیزات ورزشي در توسعه ي بازاريابي این محصولات با تأکید برآمیخته بازاریابی محصول.
  • بررسی رابطه بین احساسات با نام تجاری و گسترش نام تجاری در میان هواداران از باشگاه های فوتبال حرفه.
  • بررسی علائم رفتاری اشتیاق در طرفداران در بازاریابی ورزشی.
  • وفاداری تیم ورزشی: یکپارچه بازاریابی رابطه و سلسله مراتب اثرات.
  • نقش بازاريابي ورزشی درجذب سرمايه براي مديريت ورزشی.
  • بررسي و اولویت بندي عوامل مديريتي موثر بر توانمندسازي بازاریان ورزشی.
  • انتخاب كارا ترين محل يك بازار دوره اي برای شرکتهای ورزشی به كمك تحليل پوششي داده.
  • شناسايي و ارائه راهكارهاي عملي به منظور ارتقا ارزش برند شركت هاي ورزشی.
  • نقش جاذبه محيط داخلي فروشگاه ورزشی بر رفتار مشتري و ميزان افزايش فروش.
  • بررسي تاثير بازارپردازي بر تصميم خريد مشتريان محصولات ورزشی.
  • بررسي نقش اخلاق حرفه اي بر مديريت ورزشی.
  • تعیین استراتژی بازاریابی مناسب برای شرکت های ورزشی.

برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی: بانک موضوع پایان نامه مدیریت ورزشی-بانک موضوعات پایان نامه مدیریت ورزشی- موضوع پایان نامه مدیریت ورزشی-موضوع جدید پایان نامه مدیریت ورزشی-موضوعات پایان نامه مدیریت ورزشی- موضوعات جدید پایان نامه مدیریت ورزشی- موضوعات پایان نامه مدیریت-موضوع پایان نامه مدیریت- موضوع جدید پایان نامه مدیریت-موضوعات جدید پایان نامه مدیریت-بانک موضوع پایان نامه مدیریت-بانک موضوعات پایان نامه مدیریت

TMRG
TMRG
گروه تحقیقاتی طلوع با هدف ارائه آموزش و مشاوره با روش های نوین در زمینه رشته های علوم انسانی، علوم پایه و رشته های فنی و مهندسی پایه گذاری شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 4 = 12