حیطه های پژوهشی بروز مدیریت در زمینه ارزش مشتری | استراتژی قیمت گذاری | انتقال تکنولوژی | بازاریابی بانکی
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶
حیطه های پژوهشی بروز مدیریت در زمینه کارآفرینی سازمانی | مدیریت آموزشی | سبک رهبری | مدیریت روابط با مشتریان CRM
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶

در این بخش قصد داریم به ارائه حیطه های پژوهشی در زمینه رشته مدیریت بپردازیم:

بازاریابی شبکه اجتماعی:

  • هشت چالش رسانه های اجتماعی برای مدیران بازاریابی
  • نقش بازاریابی رسانه اجتماعی در توسعه برندهای لوکس و رفتار مصرف کننده
  • استراتژی رسانه های اجتماعی بالادستی: رویکرد ارتباطات بازاریابی جامع
  • اثر عملکردی رسانه های اجتماعی در صنعت خرده فروشی های زنجیره ای
  • نقش بازاریابی رسانه های دیجیتال در رفتار مصرف کنندگان
  • مولفه های بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی: رویکرد جامع

پذیرش فناوری، کیفیت وب سایت، ارزش برند وب سایت:

  • اثر طراحی، محتوا و عناصر بصری وب سایت بر آزردگی مشتریان آنلاین
  • نقش ارزش های خرید آنلاین بر اعتماد، وفاداری و ارزش برند وب سایت
  • نقش شاخص های کیفی و ویژگی های فنی فروشگاه های اینترنتی در خلق تمایل به خرید در کاربران
  • بررسی عوامل اثر گذار بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط کاربران با رویکرد اجتماعی-شناختی
  • عوامل موثر بر تطابق با فناوری های نوین بانکی با نقش میانجی اعتماد

رفتار شهروندی:

  • بررسی نقش میانجی عدالت ادراک شده در رابطه میان مربی گری در سازمان و رفتار شهروندی کارکنان
  • نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه میان مدیریت برند داخلی  و رفتار شهروندی سازمانی

برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و  مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

TMRG
TMRG
گروه تحقیقاتی طلوع با هدف ارائه آموزش و مشاوره با روش های نوین در زمینه رشته های علوم انسانی، علوم پایه و رشته های فنی و مهندسی پایه گذاری شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 38 = 41