موضوعات پایان نامه رشته مدیریت
موضوعات پایان نامه بازرگانی بین الملل
شهریور ۱۲, ۱۳۹۳
موضوعات پایان نامه رشته مدیریت
موضوعات پایان نامه مدیریت استراتژی
شهریور ۱۲, ۱۳۹۳
موضوعات پایان نامه رشته مدیریت

موضوعات پایان نامه رشته مدیریت

در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه بازاریابی – استراتژی بپردازیم:

  • قيمت گذاري استراتژيک براي محصول x شرکت x در منطقه x.
  • بررسي موقعيت و جايگاه بازار شركت x و ارائه استراتژي هاي مرتبط با آن با استفاده از ماتريس ارزيابي موقعيت و اقدام استراتژيك.
  • بررسي رابطه بين کيفيت برنامه ريزي بازاريابي با عملکرد صنايع مواد غذايي در شهر x.
  • بررسي نقش سيستم هاي اطلاعات بازاريابي در فرآيند تدوين استراتژي شركتهاي x.
  • انتخاب آميخته بازاريابي مناسب با استفاده از تكنيك AHP با رويكرد برنامه ريزي استراتژيك بازاريابي مطالعه موردي: شركت x
  • کارآفرینی استراتژیک: ایجاد مزیت رقابتی از طریق جریان های نوآوری
  • ارزش افزوده در زنجیره تامین جهانی: B2B جهت های استراتژیک و نقش اینترنت به عنوان یک محرک مزیت رقابتی
  • اثرات مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی (E-SCM) بر صنعت خرده فروشی الکترونیکی: تجزیه و تحلیل از دیدگاه پنج نیروی (رقابتی) مایکل پورتر
  • ارزيابي تاثير هوشمندي رقابتي با پشتوانه اطلاعاتي بر سازمانهاي تجاري كوچك و متوسط در حال تغيير
  • ارائه يك مدل برنامه ريزي استراتژيك همراه با اولويت بندي چند معياره ي فازي: مطالعه ي موردي در يك شركت بازرگاني
  • بررسی فعالیتهای تحقيق و توسعه داخلي در موفقيت در صحنه هاي رقابت جهاني در عصر جديد و پيشنهاد استراتژي هاي دستيابي به مزيت هاي رقابتي
  • بررسي قابليت عمليات و استراتژي تنوع بين المللي بر عملكرد مالي شركت ها با استفاده از ديدگاه منابع محور
  • ارزيابي عوامل تاثيرگذار بر انتخاب استراتژي استاندارد سازي يا تعديل در شركتهاي بين المللي خارجي
  • تاثير هماهنگي استراتژي هاي بازاريابي بين الملل با ابعاد محيطي سازمان (هماهنگي بيروني) و زيرسيستمهاي بازاريابي بين الملل (هماهنگي دروني) بر عملكرد صادراتي شركتهاي صادر كننده
  • بررسي هماهنگي بين ساختار سازماني و استراتژي بازاریابی رقابتي سطح کسب و کار
  • بـررسي تاثيـرگذاري بـازارگرایی و استراتژي بازاريابي بر عملکرد بانک‌ها
  • دسته بندي و شناسايي مشتريان هدف براي به كارگيري استراتژي بازاريابي مستقيم با يكپارچه سازي داده كاوي و منطق فازي
  • بررسی تاثیر كاربرد شبكه هاي عصبي مصنوعي در تصميم گيري استراتژیک
  • شناسايي مشتريان هدف براي به كارگيري استراتژي بازاريابي مستقيم در بانك با استفاده از داده كاوي

برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی: بانک موضوع پایان نامه بازاریابی – استراتژی-بانک موضوعات پایان نامه بازاریابی – استراتژی- موضوع پایان نامه بازاریابی – استراتژی-موضوع جدید پایان نامه بازاریابی – استراتژی-موضوعات پایان نامه بازاریابی – استراتژی- موضوعات جدید پایان نامه بازاریابی – استراتژی- موضوعات پایان نامه مدیریت-موضوع پایان نامه مدیریت- موضوع جدید پایان نامه مدیریت-موضوعات جدید پایان نامه مدیریت-بانک موضوع پایان نامه مدیریت-بانک موضوعات پایان نامه مدیریت-بانک موضوع پایان نامه بازاریابی-بانک موضوعات پایان نامه بازاریابی- موضوع پایان نامه بازاریابی-موضوع جدید پایان نامه بازاریابی-موضوعات پایان نامه بازاریابی- موضوعات جدید پایان نامه بازاریابی-بانک موضوع پایان نامه استراتژی-بانک موضوعات پایان نامه استراتژی- موضوع پایان نامه استراتژی-موضوع جدید پایان نامه استراتژی-موضوعات پایان نامه استراتژی- موضوعات جدید پایان نامه استراتژی

TMRG
TMRG
گروه تحقیقاتی طلوع با هدف ارائه آموزش و مشاوره با روش های نوین در زمینه رشته های علوم انسانی، علوم پایه و رشته های فنی و مهندسی پایه گذاری شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*