موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه رشته اقتصاد
موضوعات پایان نامه اقتصاد | بخش دوم
مهر ۱۳, ۱۳۹۳
موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه رشته اقتصاد
موضوعات پایان نامه اقتصاد | بخش چهارم
مهر ۱۴, ۱۳۹۳
موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه رشته اقتصاد

موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه رشته اقتصاد

در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه اقتصاد بپردازیم:

  • بررسی راهکارهای ارتقاء فرهنگ بازاريابی و مشتری مداری بانک توسط مسئولين شعبه ها.
  • طراحی الگوی رفتاری بومی مسئولين باجه ها مبتنی بر CRM.
  • بررسي عوامل موثر بر موفقيت فروش خدمات نوين به مشتريان توسط کارکنان شعب.
  • بررسي امکان طراحي خدمات نوين بانکي براي مناطق سني‌نشين کشور.
  • بررسي راهكارهاي ارتقاء تبليغات درون ‌شعبه‌اي.
  • طراحي و تدوين برنامه بازاريابي مستقيم و آنلاين (Direct Marketing) خدمات بانکي.
  • طراحي نظام جامع مديريت ارتباطات بازاريابي ويژه کودکان و نوجوانان.
  • مطالعه تطبيقي خدمات بانکهاي معتبر دنيا ويژه کودکان و نوجوانان.
  • شناخت عادات رسانه اي گروههاي کودک و نوجوان و تدوين استراتژي رسانه براي آنها.
  • شناسايي نيازها و انتظارات بانکي بازنشسته ها و کهنسالان و طراحي راهکارهاي جذب آنها.
  • شناسايي شاخص هاي کمي وفاداري مشتريان بانک و ارائه الگويي مناسب براي اندازه گيري و سنجش آن.
  • تدوين برنامه بازاريابي مناسبتي (Event Marketing) براي خدمات بانك.
  • شناسايي و معرفی فرصتهای مشارکت بانک و دستگاههای اجرايي استان ها با هدف توسعه منابع پايدار.
  • بررسی بازارهای نو در استان ها جهت حضور بانک با هدف افزايش سهم از بازار.
  • معرفی الگوی مناسب برای ارتقاء جذابيت حسابهای جاری (سنتی- الکترونيکی) بانک.
  • تدوين استاندارد مشخص براي اجرای بازاريابي تك به تك.
  • بررسی پتانسيل، جذابيت و ويژگيهای بازارهای هدف به منظور انتخاب جذابترين بازارها برای بانک.
  • شناخت عادات رسانه‌ای گروه های مختلف مشتريان بانک با هدف تدوين استراتژی رسانه (منطقه ای).
  • تعيين عناصر موثر تبليغاتی بانک به تفکيک ابزارهای ترفيعی در تبليغات محيطی.
  • شناسايي ترجيحات مشتريان در خصوص كانال‌هاي پرداخت الكترونيكي و پذيرش آن.
  • طراحي و تدوين الگوي بهترين عملکردهاي بازاريابي (Best Practice) در حوزه هاي مختلف خدمات با هدف انتقال تجارب موفق مديريتهاي ستادي و شعب در استانها.
  • تدوين شاخص‌هاي ارزيابي فعاليت‌هاي بازاريابي بانك در سطح شعب و مديريتها.
  • طراحی و تدوین استراتژی های تبلیغات و بازاریابی بانک با نگاه به آینده.
  • شناسایی و سنجش جذابیت بازار کسب و کارهای مالی.
  • شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری بانک در خارج از کشور.
  • شناسایی قابلیتهای بازار forex برای بانک و ارایه راهکارهای عملی جهت پیاده سازی آن.
  • انجام مطالعات تطبیقی و تعیین محصولات و خدمات نوین بانکی متناسب با بانکداری اسلامی.
  • طراحی و استقرار نظام بهینه تبلیغات.
  • طراحی و استقرار نظام ارایه خدمات و محصولات جدید.
  • طراحي نظام بازاريابي بانك.

برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی: بانک موضوع پایان نامه اقتصاد -بانک موضوعات پایان نامه اقتصاد – موضوع پایان نامه اقتصاد -موضوع جدید پایان نامه اقتصاد -موضوعات پایان نامه اقتصاد – موضوعات جدید پایان نامه اقتصاد-بانک موضوع پایان نامه بازاریابی بانکی-بانک موضوعات پایان نامه بازاریابی بانکی– موضوع پایان نامه بازاریابی بانکی-موضوع جدید پایان نامه بازاریابی بانکی-موضوعات پایان نامه بازاریابی بانکی– موضوعات جدید پایان نامه بازاریابی بانکی.

TMRG
TMRG
گروه تحقیقاتی طلوع با هدف ارائه آموزش و مشاوره با روش های نوین در زمینه رشته های علوم انسانی، علوم پایه و رشته های فنی و مهندسی پایه گذاری شده است.

2 دیدگاه ها

  1. درخواست پایان نامه دکتری را دارم لطفا شرایط را بفرمایید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*