چگونه مقاله علمی بنویسیم
چگونه مقاله علمی بنویسیم؟
خرداد ۱۱, ۱۳۹۶
حیطه های پژوهشی بروز مدیریت در زمینه بازاریابی شبکه اجتماعی | پذیرش فناوری، کیفیت وب سایت، ارزش برند وب سایت | رفتار شهروندی
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶

در این بخش قصد داریم به ارائه حیطه های پژوهشی در زمینه رشته مدیریت بپردازیم:

ارزش مشتری:

  • نقش رفتار مشارکت مشتری در خلق مشترک ارزش، رضایت و وفاداری
  • بررسی نقش گوش دادن به ندای مشتریان و کارکنان در تقویت بازارمحوری در شرکت
  • نقش انتظارات مشتری در خلق نوآوری محصول و ارزش طول عمر مشتری با نقش میانجی استراتژی تبلیغات

استراتژی صادرات:

  • نقش انگیزش مدیران در توسعه بازارهای صادراتی در شرکت های کوچک و متوسط
  • مکانیسم های حاکمیت شرکتی در توسعه بازارهای های صادراتی – عوامل و پیامدها
  • نوآوری های غیر فنی – عملکرد بازاری در شرکت های صادر کننده در آمریکای جنوبی

استراتژی قیمت گذاری:

  • اثرات استراتژی های قیمت گذاری و کیفیت محصول بر عملکرد برند های ملی در بخش خدمات
  • نقش میانجی روابط با برند بر انصاف ادراک شده از قیمت در شرکت های کوچک و متوسط خدماتی
  • اثر استراتژی های قیمت گذاری بر سودآوری کلی شرکت – مورد مطالعه: صنایع خدماتی

انتقال تکنولوژی:

  • انتخاب استراتژی بهینه برای انتقال تکنولوژی با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی
  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتقال تکنولوژی و دانش با روش های تصمیم گیری چند معیاره
  • نقش موسسات واسط در تسهیل انتقال تکنولوژی میان صنعت و دانشگاه
  • اثر استراتژی های برون سپاری و انتقال تکنولوژی بر قابلیتها و عملکرد کسب و کار
  • نقش مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در استراتژی انتقال فناوری
  • استخدام نیروی خارجی به عنوان راهکاری برای انتقال تکنولوژی

بازاریابی بانکی:

  • اثر مسئولیت های اجتماعی سازمان بر رفتار مشتری در صنعت بانکداری
  • ارائه مدلی از عوامل موثر بر رضایت مشتریان سازمانی (تجاری) بانک ها
  • بررسی عوامل موثر بر اعتماد به سیستم بانکی و اثر آن بر خلق وفاداری به بانک

برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و  مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

TMRG
TMRG
گروه تحقیقاتی طلوع با هدف ارائه آموزش و مشاوره با روش های نوین در زمینه رشته های علوم انسانی، علوم پایه و رشته های فنی و مهندسی پایه گذاری شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

75 − = 65