موضوعات پایان نامه مدیریت صنعتی | بخش سوم
فروردین ۱۷, ۱۳۹۴
موضوعات پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات
فروردین ۲۷, ۱۳۹۴

در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه مدیریت بازرگانی بپردازیم:

  1. طراحی و تبیین مدل وفاداری مشتری در صنعت بیمه.
  2. تهیه برنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی خدمات توریسم درمانی.
  3. بررسی رابطه بین تصویر عناصر بخش برند بر اساس مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری.
  4. بررسی اثر بازاریابی خیرخواهانه کالاهای مصرفی بر نگرش نسبت به برند و قصد خرید برند.
  5. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر توسعه فرهنگ برند در بانک پارسیان.
  6. تعیین شخصیت برندهای منتخب از طریق کهن الگوها و تبیین نحوه ادراک مصرف کنندگان این برندها.
  7. بررسی اثرات بازاریابی درونی بر رفتار شهروندی سازمانی و ارتباط آن با کیفیت خدمات.
  8. آسیب شناسی برنامه بازاریابی هلدینگ سرمایه گذاری پاسارگاد در راستای توسعه صادرات غیرنفتی با استفاده از مدل سه شاخگی.
  9. شناسایی و تبیین عوامل موفقیت در بازاریابی حرفه ای.
  10. بررسی بازاریابی مستقیم با رفتار مصرف کنندگان.
  11. بررسی میزان آمادگی برای پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بورس ؟؟؟ .
  12. اولویت بندی استراتژی های بازاریابی ترویجی سرویس های ارزش افزوده با استفاده از ارزش دوره عمر مشتری.
  13. بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتری.
  14. بررسی تبلیغات دهان به دهان در مدیریت و توسعه گردشگری.
  15. مدلسازی بازار بخش خصوصی صنعت بیمه ایران با استفاده از تئوری بازی ها.
  16. ارائه الگوی آمیخته بازاریابی راهبردی در صنعت گردشگری.
  17. شناسایی و اولویت بندی موانع استراتژی های بازاریابی در صنعت خودرو.
  18. بررسی رابطه بین هوش رقابتی و اثر بخشی بازاریابی در صنایع تولیدی ؟؟؟ .
  19. بررسی رابطه بین هوشمندی رقابتی و تصمیم گیری استراتژیک.
  20. بررسی عوامل موثر بر تعهد و رفتار خریداران در بازاریابی صنعتی.
  21. انتخاب بهینه ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی.
  22. طراحی شبکه عصبی جهت انتخاب راهبردهای بازاریابی اینترنتی.
  23. تاثير بنيان هاي بازاريابي رابطه مند بر وفاداري مشتريان.
  24. بررسی میزان تاثیر عوامل محیطی بانکداری الکترونیک بر رفتار مصرف کننده.
  25. تاثیر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری بر ارزشیابی گردشگران.
  26. بررسي تأثير تاكتيك هاي بازاريابي ارتباطي بر رفتار خريد در مراکز خرید ؟؟؟ .
  27. بررسی تاثير ويژگي هاي فردي بر ايجاد هوش بازاريابي در سازمان.
  28. بررسي ارتباط بين آميخته بازاريابي منتخب وعوامل ايجاد ارزش ويژه برند با استفاده از روش آكر در جهت افزايش سهم بازار.
  29. تحليل اثربخشي سيستم هاي اطلاعات بازاريابي بر كارآمدي برنامه ريزي استراتژيك.
  30. بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان.
  31. ارائه الگویی جهت بررسی رابطه بین بازاریابی حسی و آگاهی از برند مقصد.
  32. بررسی استفاده از بازاریابی رابطه ای به عنوان راهکاری برای افزایش نرخ موفقیت در پروژه های سیستم های اطلاعاتی.
  33. نارسايي در ارايه خدمات، استراتژي هاي احيا خدمات و تاثير آنها بر رفتار مصرف كننده.
  34. بررسی تاثير ويترين گردي در بهبود عملكرد بازاريابي ويروسي و بازاريابي شبكه اي.
  35. ارائه الگویی جهت پیش بینی میزان صادرات پسته ایران به کمک شبکه عصبی مصنوعی.

برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و  مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی: بانک موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی -بانک موضوعات پایان نامه مدیریت بازرگانی – موضوع پایان نامه مدیریت بازرگانی -موضوع جدید پایان نامه مدیریت بازرگانی -موضوعات پایان نامه مدیریت بازرگانی – موضوعات جدید پایان نامه مدیریت بازرگانی – موضوعات پایان نامه مدیریت-موضوع پایان نامه مدیریت- موضوع جدید پایان نامه مدیریت-موضوعات جدید پایان نامه مدیریت-بانک موضوع پایان نامه مدیریت-بانک موضوعات پایان نامه مدیریت.

TMRG
TMRG
گروه تحقیقاتی طلوع با هدف ارائه آموزش و مشاوره با روش های نوین در زمینه رشته های علوم انسانی، علوم پایه و رشته های فنی و مهندسی پایه گذاری شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 52 = 60