موضوعات پایان نامه رشته مدیریت
موضوعات پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
شهریور ۱۲, ۱۳۹۳
بازاریابی سبز
شهریور ۱۲, ۱۳۹۳

بازاریابی حسی فرآیند شناسایی و تامین نیازها و علایق مشتری به روشی سود آور است تا آنها را درگیر ارتباطات دو جانبه ای کند که شخصیت برند ها را به زندگی آورده و برای مشتریان هدف ارزش افزوده ایجاد کند. بازاریابی حسی یک متدولوژی یکپارچه است که همیشه برای مشتریان هدف از طریق بازاریابی برند مرتبط ارزش می آفریند و آنها را در علاقه و خواست خود نسبت به برند درگیر می دارد. کمپین بازاریابی حسی مبتنی بر یک ایده بزرگ ساخته می شود که می بایست به ارتباطی دو جانبه بین برند و مشتری هدف در زمان واقعی و بدون درنگ منجر شود تا بتواند یک تجربه زنده برند را فراهم کند. دیگر کانال های بازاریابی حسی که انتخاب و با ایده بزرگ یکپارچه می شوند کانال های تقویتی به حساب می آیند که تاثیر گذاری این ایده بزرگ را افزایش می دهند.

TMRG
TMRG
گروه تحقیقاتی طلوع با هدف ارائه آموزش و مشاوره با روش های نوین در زمینه رشته های علوم انسانی، علوم پایه و رشته های فنی و مهندسی پایه گذاری شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*