موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه رشته اقتصاد
موضوعات جدید پایان نامه و تحقیق رشته اقتصاد
اسفند ۱۹, ۱۳۹۴
موضوعات بروز پایان نامه در زمینه مدیریت و بازاریابی
اسفند ۲۳, ۱۳۹۴

در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه بازاریابی بپردازیم:

  • اثرات تبلیغات و نامهای تجاری چند گانه در افکار مصرف کننده و رفتار خرید.
  • The effects of multiple-ads and multiple-brands on consumer attitude and purchase behavior.
  • تأثیر کیفیت ارتباط کاری روی عملکرد فروشنده و رضایت شغلی طبق رفتار فروش توافقی در نمایندگی های فروش اتوموبیل های کره ای.
  • The effect of working relationship quality on salesperson performance and job satisfaction: Adaptive selling behavior in Korean automobile sales representatives.
  • عوامل مهم موفقیت در کسب و کار شرکتهای کوچک و متوسط.
  •  Factors critical to the success of small-medium sized business marketing.
  • جهت گیری روابط بازاریابی: میزان رشد و اعتبار بین فرهنگی.
  • Relationship marketing orientation: scale development and cross-cultural validation.
  • اعتماد شناختی و عاطفی بین صادرکنندگان استرالیایی و خریداران خارجی آنها.
  • Cognitive and affective trust between Australian exporters and their overseas buyers.
  • درک و استنباط نقش همکاری بازاریابی خرید در بازارهای صنعتی مطالعه موردی روسیه.
  • Understanding the role of marketing–purchasing collaboration in industrial markets: The case of Russia.
  • جهت گیری بازار و اجرای فعالیت های اقتصادی صادرات: پیشرفت تدریجی و مداوم از طریق قابلیت های بازاریابی و مزیت های رقابت.
  • Market orientation and performance of export ventures: the process through marketing capabilities and competitive advantages.
  • ساختار سازمانی و قابلیتهای بازاریابی تخصصی در کسب و کارهای کوچک و متوسط SME ها.
  • فاکتورهای تاثیر گذار بر تمایل به صادرات (بررسی شرکت پارچه و لباس پرتغالی و بریتانیایی)
  • Factors influencing the propensity to export: A study of UK and Portuguese textile firms.
  • اثر برنامه پاداشی در القای رفتارهای مطلوب مشتری نقش قصد خرید نوع پاداش و پاداش زمان بازخرید.
  •  Effects of a reward program on inducing desirable customer behaviors: The role of purchase purpose, reward type and reward redemption timing.
  • تاثیر گرایش بازار داخلی و خارجی بر عملکرد در سازمان های دولتی محلی.
  • The impact of internal and external market orientation on performance in local public organisations.
  • تاثیرات پویای چرخه های تجاری بر روابط تجاری.
  •  Dynamic effects of business cycles on business relationships.
  • اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوري هزينه مبادله: مشتري به چه كسي وفادار است.
  • Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is the Customer Loyal.
  • عوامل موثر بر پذيرش خدمات همراه: ديدگاه ارزش ويژه برند.
  • Factors influencing mobile services adoption: a brand-equity perspective.
  • تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات.
  • The effects of advertising spending on brand loyalty in services.
  • درک ارتباط بین اولویت های تکنولوژیکی اهمیت بازاریابی و عملکرد شرکت : بر اساس B2B.
  • Understanding the links between technological opportunism, marketing emphasis and firm performance: Implications for B2B.
  • ارزش برند در فضای خدمات حرفه ای: تحلیل تاثیر رفتار نقشی کارکنان و توافق مشتری-کارکنان.
  • Brand equity in the professional service context: Analyzing the impact of employee role behavior and customer–employee rapport.
  • اثر نوآوری مصرف کننده بر پذیرش محصول جدید.
  • Consumer innovativeness influence on really new product adoption.
  • نحوه تاثير پژوهش هاي بازاريابي صادرات بر ميزان صادرات شرکت.
  • How export marketing research affects company export performance: Evidence from Turkish companies.
  • اثر متقابل گستردگی خط خدمات قائم بر برندهای اصلی نقش نوآوری کيفيت و مشارکت.
  • The reciprocal impact of vertical service line extensions on parent brands: The roles of innovativeness, quality, and involvement.
  • بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی ادغام شده بر عملکرد برخط شرکت ها : شواهدی از اروپا.
  •  Revisiting the Impact of Integrated Internet Marketing on Firms’ Online Performance: European Evidences.
  • بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مصرف کننده نسبت به خرید آنلاین در چین.
  •  Evaluating Factors Influencing Consumer Satisfaction towards Online Shopping in China.
  • ارتقاء موفقیت بازاریابی: نقش تبادل دانش ضمنی بین خرید و فروش و بازاریابی.
  • Improving marketing success: The role of tacit knowledge exchange between sales and marketing.
  • اثرات شدت رقابتی مشاهده شده در صنعت و قابلیتهاي مربوط به بازاریابی محركهاي عملکرد بهتر برند (نام تجاری).
  • The effects of perceived industry competitive intensity and marketing-related capabilities: Drivers of superior brand performance.

برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

TMRG
TMRG
گروه تحقیقاتی طلوع با هدف ارائه آموزش و مشاوره با روش های نوین در زمینه رشته های علوم انسانی، علوم پایه و رشته های فنی و مهندسی پایه گذاری شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

93 − 84 =