موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه رشته اقتصاد
موضوعات پایان نامه اقتصاد | بخش نهم
فروردین ۳۰, ۱۳۹۴
موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه رشته اقتصاد
موضوعات پایان نامه اقتصاد | بخش دهم
فروردین ۳۱, ۱۳۹۴
موضوعات پایان نامه بازرگانی بین الملل

موضوعات پایان نامه بازرگانی بین الملل

در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه بازرگانی بین الملل بپردازیم:

  1. ارائه الگویی جهت بررسي عوامل موثر بر موفقيت در بازاريابي اينترنتي بين المللي شركت هاي صادراتي در ايران.
  2. ارائه الگویی بهينه دستيابي به مزيت رقابتي در صادرات ؟؟؟.
  3. ارائه الگویی جهت بررسی جایگاه صنعت؟؟؟؟؟ در صادرات غیر نفتی با تاکید بر خط مشی‌های موثر بر عملکرد صادرات صنعت؟؟؟.
  4. ارائه الگویی جهت توسعه تكنولوژي صنعت خودرو سازی سایپا با تاكيد بر استراتژي توسعه صادرات.
  5. ارائه الگویی جهت توسعه صادرات تولیدات صنعت ؟؟؟ با تکیه بر مزیت رقابتی.
  6. ارائه الگویی جهت توسعه صادرات کالاهاي فرهنگي مطالعه موردی ؟؟؟.
  7. ارائه الگویی جهت عوامل اصلي موفقيت در صادرات فرش از ديدگاه صادركنندگان فرش در ایران.
  8. ارائه مدلی جهت بهبود عملکرد صادراتی: با تأکید بر هماهنگی بین استراتژی های سیستم بازاریابی بین الملل با نقاط مرجع استراتژیک بازاریابی بین المللو تاثیر آن بر عملکرد صادراتی.
  9. بررس تاثیر گذاری نقش برنامه ریزی بازاریابی صادرات بر ارتقاي عملکرد صادرات شرکتها با اثر میانجیگری بازارگرایی مطالعه موردی ؟؟؟.
  10. بررسی نقش آميخته بازاريابي در توسعه صادرات محصولات مطالعه موردی ؟؟؟.
  11. بررسی و تاثیر نقش بازارگرایی در بهبود و توسعه عملکرد برند شرکتها در تجارت خارجی.
  12. بررسی و تاثیر نقش برنامه‌ریزی بازاریابی در توسعه Fuzzy AHP صادرات فرش.
  13. بررسي و تعیین تاثیر نقش گمرك الكترونيكي در تسهيل صادرات مطالعه موردی ؟؟؟.
  14. بررسي موانع بازاريابي در صادرات بر اساس دو مدل بين المللي آپسالا و جهاني زادها در كسب و كارهاي كوچك و متوسط.
  15. تاثير هماهنگي استراتژي هاي بازاريابي بين الملل با ابعاد محيطي سازمان ( هماهنگي بيروني) و زيرسيستمهاي بازاريابي بين الملل ( هماهنگي دروني) بر عملكرد صادراتي شركتهاي صادر كننده.
  16. شناسایی و اولویت بندی موانع پذيرش تجارت الكترونيكي در صنعت صادرات ؟؟؟ مطالعه موردی ؟؟؟ با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP.
  17. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب استرات‍‍ژی های ورود به بازارهای بین المللی مطالعه موردی ؟؟؟.
  18. شناسایی و اولویت بندی متغیرهای موثر بر بازاریابی محصولات ؟؟؟ در بازارهای صادراتی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره ( MDCM ).
  19. شناسایی و اولویت بندی مهمترین عوامل بازدارنده‌ی- پیش برنده اداری- خدماتی موثر بر صادرات با استفاده از تکنیک Fuzzy AHP مطالعه موردی ؟؟؟.
  20. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در افزایش صادرات تولیدات شرکتهای دانش بنیان با استفاده از روش Fuzzy AHP.
  21. شناسایی و رتبه بندی راهکارهاي بکارگيري تجارت الکترونيکي در زمينه توسعه صادرات با استفاده از تکنیک AHP.
  22. شناسایی و رتبه بندی روشهای و اصول نوين بازاريابي در افزايش ميزان صادرات(مطالعه موردی) ايران با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره ( MDCM ).
  23. شناسایی و رتبه بندی عوامل بازدارنده- پیشبرنده موثر بر صادرات غیرنفتی در صنعت ؟؟؟ با استفاده تکنیک Fuzzy Topsis.
  24. شناسایی، تدوین و اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد برای شرکتهای صادارتی.

برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و  مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی: بانک موضوع پایان نامه بازرگانی بین الملل ,بانک موضوعات پایان نامه بازرگانی بین الملل , موضوع پایان نامه بازرگانی بین الملل ,موضوع جدید پایان نامه بازرگانی بین الملل ,موضوعات پایان نامه بازرگانی بین الملل , موضوعات جدید پایان نامه بازرگانی بین الملل,بانک موضوع پایان نامه  مدیریت ,بانک موضوعات پایان نامه مدیریت , موضوع پایان نامه مدیریت ,موضوع جدید پایان نامه مدیریت ,موضوعات پایان نامه مدیریت , موضوعات جدید پایان نامه مدیریت.

TMRG
TMRG
گروه تحقیقاتی طلوع با هدف ارائه آموزش و مشاوره با روش های نوین در زمینه رشته های علوم انسانی، علوم پایه و رشته های فنی و مهندسی پایه گذاری شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 48 = 58