مطالب آموزشی مدیریت
ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري | قدرت اجتماعي برند | قدرت اجتماعي عملکرد برند
آذر ۱۶, ۱۳۹۵
آموزش مطالب روز حقوق
تعریف و تاریخچه فمینیسم
آذر ۱۶, ۱۳۹۵
مطالب آموزشی مدیریت

مطالب آموزشی مدیریت

رفتار خريد مصرف‌كننده

رفتار خريد مصرف‌كننده همواره به‌عنوان يك موضوع مهم بازاريابي مطرح بوده است. اساس رفتار مصرف‌كننده بر طبق ۵ مرحله زير است:

  • شناسايي مشكل
  • جستجوي اطلاعات
  • ارزيابي گزينه‌ها
  • تصميم خريد
  • رفتار پس از خريد

 فرآیند ادارک مصرف کننده

فرآیند ادارک مصرف کننده

نیات خرید

نيات خريد، به احتمال اينكه مشتريان در يك موقعيت خريدي كه پيش مي آيد، برندي خاص از يك طبقه محصول را خريداري كنند، اشاره دارد. نيات خريد يكي از مفاهيم عمده مطالعه شده در نوشتجات بازاريابي مي باشد كه كاربرد روتين در تحقيقات مصرفي كه با اهدافي متفاوت (مثل مفهوم محصول جديد، تست هاي نسخه برداري، مطالعات ردگيري و تقسيم بندي) انجام شده، دارد. مديران بازاريابي به نيات خريد مصرف كننده به منظور پيش بيني فروش محصولات و خدمات موجود و يا جديد، توجه دارند. داده هاي نيات خريد مي توانند به مديران بازاريابي در تصميمات بازاريابي مرتبط با تقاضاي محصول (محصولات موجود و جديد)، بخش بندي بازار و استراتژي هاي تبليغاتي كمك كنند. نيات خريد، به احتمال اينكه مشتريان در يك موقعيت خريدي كه پيش مي آيد، برندي خاص از يك طبقه محصول را خريداري كنند، اشاره دارد.

TMRG
TMRG
گروه تحقیقاتی طلوع با هدف ارائه آموزش و مشاوره با روش های نوین در زمینه رشته های علوم انسانی، علوم پایه و رشته های فنی و مهندسی پایه گذاری شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

73 + = 76