موضوعات انگلیسی و فارسی پایان نامه مدیریت استراتژی
تیر ۱۶, ۱۳۹۴
موضوعات پایان نامه مدیریت ساخت و ساز | نگهداری و تعمیرات ساختمانی
تیر ۱۶, ۱۳۹۴

بررسی موانع پیاده سازی مفاهیم مدیریت فرآیندی و نیز سامانه های نرم افزاری مدیریت فرآیندی در پالایشگاه های ایرانی به کمک ویکور فازی و SWOT فازی

مفاهیم مدیریت فرآیندی که شامل شناخت وضع موجود، تبیین وضع مطلوب، اجرا و پایش مستمر است، در اغلب سازمان های ایرانی یا به اجرا نمی رسد یا به طور ناقص اجرا می شود. از سوی دیگر، ابزارهای این حوزه گرچه بازار داغی را در طی دهه ۱۳۸۰ در ایران فرا روی خود می دیدند اما امروزه دچار سردی شده اند. این تحقیق درصدد است به بررسی علل بروز چنین رخدادهایی بپردازد (به کمک ویکور فازی) و سپس به ارائه راهکارهایی استراتژیک برای بهبود استفاده از این مفاهیم و ابزارهای مرتبط با آن مبادرت نماید (به کمک ماتریس SWOT).

شناسایی و اولویت بندی انتظارات مدیران سازمانی، مدیران پروژه و پیمانکاران صنعت نفت از نظام جامع مدیریت دانش

صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران گرچه قدمتی ۹۰ ساله را تجربه می نماید اما در سالیان اخیر و با ایجاد تحریم­ها، بسیاری از فرصت های شغلی و مدیریتی خود را از دست داده است و این نیروها جذب کشورهای همسایه و بعضاً رقیب شده است. گرچه این تحقیق نمی تواند به بازگشت به آن دوران کمکی نماید اما درصدد است مشخص نماید که در طول سالیان در حال پیشرفت این صنعت باید چه اقداماتی و از چه منظر هایی (منظر مدیران، کارشناسان، مدیران پروژه و …) باید صورت گیرد تا بتوان نسبت به جلوگیری از بروز بحران دانشی در این صنعت اقدام نمود. این تحقیق از روش تحقیق آمیخته و به کمک تاپسیس به اهداف خود نایل خواهد شد.

بررسی عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از طرح های فناوری اطلاعات سبز با تاکید بر حکمرانی الکترونیک به کمک روش معادلات ساختاری

فناوری اطلاعات سبز در شرایطی در کشورهای جهان مطرح شد که پدیده های آلاینده محیط زیستی روز به روز بر میزان آلودگی ها می افزود و منابع پاک طبیعی را به هدر می داد. این تحقیق در تلاش خواهد بود تا به بررسی عوامل موثر بر پذیرش (و به تبع آن، بررسی عوامل منع کننده) در پذیرش و اجرای طرح های فناوری اطلاعات سبز بپردازد. این تحقیق تلاش نخواهد نمود تا در سطح تحلیل کارمندان یا مدیران فناوری اطلاعات به بررسی بپردازد بلکه تلاش خواهد داشت تا در سطح حاکمیت سازمان­ها، این علل را مطرح نموده و به عبارت ساده تر کمیته ها و شوراهای فاوای کشور و سازمان را بررسی نماید.

ارائه مدل تاثیرگزاری برند بر استفاده از خرده فروشی های تحت وب و موبایل در ایران به کمک معادلات ساختاری و تحلیل سلسله مراتبی فازی

آیا برند خرده فروشی در خرده فروشی ها و میزان اعتماد مشتریان در وب و موبایل بای خرید موثر است؟. سوال کلیدی مطرح شده کمک خواهد نمود تا کلیه فعالان این صنعت که قصد دارند به تازگی وارد خرده فروشی در وب و موبایل شوند یا مدتی است در این حوزه حضور دارند، مدلی ارائه نماید تا به کمک آن بتوانند بر تاثیر برند خود و پیرو آن بر خرید و فروش بیشتر تاثیر گزار باشند. این تحقیق از معادلات ساختاری و تحلیل سلسله مرابتی بهره خواهد برد.

TMRG
TMRG
گروه تحقیقاتی طلوع با هدف ارائه آموزش و مشاوره با روش های نوین در زمینه رشته های علوم انسانی، علوم پایه و رشته های فنی و مهندسی پایه گذاری شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*