موضوعات جدید پایان نامه مهندسی نفت
موضوعات جدید پایان نامه مهندسی نفت
آبان ۷, ۱۳۹۷
موضوعات پایان نامه مهندسی کامپیوتر | رایانش ابری
موضوعات پایان نامه مهندسی کامپیوتر | رایانش ابری
آبان ۲۲, ۱۳۹۷
موضوعات پایان نامه رشته مدیریت

موضوعات پایان نامه رشته مدیریت

در این بخش قصد داریم به ارائه موضوعات پایان نامه و تحقیق در زمینه رشته مدیریت بازارگانی گرایش بازاریابی بپردازیم:

  • اختیار حکومت و بین المللی سازی شرکت‌های خانوادگی: نقش واسطه گرایش به کارآفرینی بین المللی.
  • گرایش کارآفرینانه، قابلیت بازاریابی و عملکرد: نقش واسطه شدت رقابت در شرکت های کارآفرینانه منطقه… .
  • گرایش کارآفرینانه و موفقیت اتحاد استراتژیک: نقش اقتضایی عوامل رابطه­ ای.
  • حرکت به سوی درک بهتر از ارتباط بین برنامه ریزی استراتژیک و گرایش کارافرینانه: نقش تعدیل گر فرهنگ ملی.
  • مدیریت استراتژیک منابع انسانی و عملکرد شرکت: نقش واسطه گرایش کارآفرینانه.
  • تاثیر متقابل گرایش کارآفرینانه و مدیریت مابع انسانی مبتنی بر قابلیت بر عملکرد شرکت: نقش واسطه نواوری.
  • گرایش کارآفرینانه در صنعت هتلداری: تجزیه و تحلیل چند گروه از کیفیت.
  • گرایش به کارآفرینی و شدت صادرات: بررسی فعل و انفعالات یادگیری سازمانی و نواوری.
  • گرایش(رویکرد) کارآفرینانه و عملکرد: آیا سرعت نوآوری یک ارتباط از دست رفته در شرکت ها است؟
  • ارتباط رویکرد(گرایش) به کارآفرینی با عملکرد شرکت: نقش استراتزی تمایز و عملکرد نوآوری.
  • ارزیابی شرکای توسعه محصول با استفاده از متدهای تصمیم گیری چندمعیاره AHP- VIKOR.
  • ارائه مدل با استفاده از تکنیک AHP برای ارزیابی موانع اتخاذ تولید و مصرف پایدار در زنجیره تامین.
  • ارزیابی ریسک در زنجیره تامین سبز با استفاده از تکنیک AHP.
  • ارائه یک چارچوب یکپارچه برای انتخاب تامین کنندگان پایدار با استفاده از دو تکنیک AHP- VIKOR.
  • گسترش و توسعه بازار صادرات از طریق یادگیری غیر مستقیم: شواهد از صادر کنندگان ایرانی.
  • پیامدهای سرمایه ارتباطی در ارتباطات صادرکننده-وارد کننده: مطالعه موردی شرکت های صادراتی استان تهران.
  • نتایج و پیامدهای استراتژی های بازاریابی صادراتی شرکت: مطالعه موردی شرکت های کوچک و متوسط استان تهران.
  • تجزیه و تحلیل تجربی بر عملکرد تدارکات شخص ثالث: مطالعه موردی شرکت های صادراتی استان تهران.
  • بررسی تاثیر سیستم های اطلاعاتی سرمایه فکری بر عملکرد در حضور نقش میانجی سیستم های اطلاعاتیِ استراتژی نوآوری.
  • بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی سبز بر عملکرد شرکت­ ها.
  • بررسی نقش میانجی ممیزی بازاریابی بر رابطه بین پویایی، سخاوت محیطی و استراتژی بازاریابی بر عملکرد.
  • انتخاب بهترین استراتژی بازاریابی با روش تحلیل شبکه فازی جهت ارزیابی تاثیر آن در فرایندهای الکترونیکیِ عملکرد سازمان.

برای دریافت موضوعات جدیدتر و کامل تر و  مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

TMRG
TMRG
گروه تحقیقاتی طلوع با هدف ارائه آموزش و مشاوره با روش های نوین در زمینه رشته های علوم انسانی، علوم پایه و رشته های فنی و مهندسی پایه گذاری شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*